799 luidspreker bussen

Receivers, grammofooncombinaties en casseivers; allemaal schitterende all-in-one hifi apparaten van Philips. Hier alle spannende combiverhalen!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sjonny

17 apr 2016, 21:37

Goeie avond,

Een maandje geleden ook de 799 te koop gezet hier en dacht ik slinger m nog eens aan.
Even speakers eraan en jawel mooi geluid niks meer aan doen is prima .....toch......nie...
Bij twijfel beweeg ik de ls plug en geen stereo meer ??? Mmh los contact dacht ik.
Helaas niet ,door de defecte aansluit bus ook even de gerepareerde eindtrap opgeblazen :evil:

Nou dat weer...... nu heb ik de aansluitbussen eruit gehaald maar ze zijn alle 4 heel slecht.
2 hebben die doorverbinding als er geen plug in zit.

Wie heeft er nog 4 fatsoenlijke liggen ?? Of zijn ze nog te krijgen.
Het mogen de gewone zijn desnoods maak ik een schakelaar voor de 4 stereo mogelijkheid.

John
Eeeeeuh das ook leuk maar waar zal ik nu eens aan beginnen?
sjonny

18 apr 2016, 21:25

Goede avond,

Is niet meer nodig een mede forumlid heeft zich ontfermd over de 799.

John.
JohanD

19 apr 2016, 23:52

Nog bedankt voor deze mooie receiver, John. Ik ga toch de contacten goed schoonmaken en kijken of dan de huidige bussen nog te gebruiken zijn. Het schakelgedeelte is goed uit elkaar te halen en schoon te maken, zoals je zelf ook al aangaf. Niet geschoten is altijd mis :pray:
leuk spul uit de 60's 70's en 80's
Luidsprekers Refoamen
sjonny

20 apr 2016, 07:56

Hoi Johan,

Prima,succes met ik neem aan de verdere revisie ik lees t wel , veel plezier ermee.

John
Plaats reactie