Ik heb sinds kort een FC870 in gebruik, maar ook na het vervangen van de capstansnaar en het goed schoonmaken van het hele bandtraject en capstan is het geluid nog steeds een klein beetje zweverig.
Zijn er verder in het loopwerk nog dingen die schoongemaakt cq gesmeerd moeten worden?
FC870 een beetje zweverig
Moderator: Moderators
@ Johan..Ik zou het niet weten..
Maar een nieuw drukrolletje zou inderdaad kunnen.
Die had ik nog niet vervangen.
Dat eerst maar eens gaan proberen..
Gelukkig kun je het loopwerk van deze decks heel gemakkelijk er uit halen en demonteren.
Maar een nieuw drukrolletje zou inderdaad kunnen.
Die had ik nog niet vervangen.
Dat eerst maar eens gaan proberen..
Gelukkig kun je het loopwerk van deze decks heel gemakkelijk er uit halen en demonteren.
Ben nu de tel echt kwijt..
Nee, hoor.. Mijn hobby loopt echt niet uit de hand..
Of toch??
Of toch??
Heb even gekeken, en inderdaad zou een nieuw rolletje geen overbodige luxe zijn.
Hij lijkt niet meer in al te beste staat te zijn.
Nu maar op zoek naar wat anders..
Het lijkt er op dat Thomas ze niet meer kan leveren.
Hij lijkt niet meer in al te beste staat te zijn.
Nu maar op zoek naar wat anders..
Het lijkt er op dat Thomas ze niet meer kan leveren.
Of toch??
Of toch??
Is het ook mogelijk als particulier bij Aswo te kopen?
Ik ben niet van plan om voor 1 drukrolletje een inschrijving bij de KVK aan de hand te halen..
Ik ben niet van plan om voor 1 drukrolletje een inschrijving bij de KVK aan de hand te halen..

Of toch??
Of toch??
Ze hebben wel winkels die aan particulieren leveren. Maar die met de hevel wil ik zaterdag wel voor je meebrengen die heb ik nog liggen. Ik heb niet in 870 gekeken of hij past maar een handige “harry” of jamie kan dat wel oplossen verwacht ik.
De 870 is een prima deck. Heb er twee staan. Als ik met TDK SA een CD kopieer en vervolgens beide (via de speakers) laat afspelen, kan ik eigenlijk geen verschil horen tussen origineel en kopie.
O.a. 2 paar RH532, FB563, FA880 DFA888, CD850, CD834, FT880, FT980, FC870, DCC600, AF667, GA212, AH280, AH305, N4520 en nog wat spul van andere merken...