(ps storinsdienst gehad dus heel weinig gedronken

Moderator: Moderators
Juist ja, dat dacht ik al... Tijd om te verhuizen naar een fatsoenlijke stad...Local delivery restriction, delivery not attempted
stoepie2002 schreef:Wat happen jullie goed
als beide regels voor jou gelden, zijn ze met elkaar in tegenspraak, Marnix... tóch te diep in het glaasje gekeken...tismarnix schreef:hele GROOTE honger na al dat bier tijdens het weekeinde![]()
![]()
(ps storinsdienst gehad dus heel weinig gedronken![]()
) maar wel honger
Hier staat geen modern spul (van mij althans niet), en die 832? I want it sóóó bad...Harrie schreef:Gefeliciteerd met deze super-aanwinstPlips schreef:<..>de 22RH720 <....> uiteindelijk -na zoveel jaar- dat de "koning visoog" toch bij mij beter tot zijn recht zou komen
JEEEEEEY![]()
zie reactie van Grom: nu nog een 832, dan gooi je al je moderne spul uit het raam![]()
![]()
![]()
Hee dat is ook toevallig:Harry schreef: En dan een "referentie-lp" er op, Abba - Super Trouper. Agnetha klinkt perfect dus Harry is geheel tevreden
Helemaal mee eens! Mijn favoriete Abba LP, is voor mij een beetje referentie geworden bij het beoordelen van platenspelers. Als het slisserig klinkt is het niet goedgromsound schreef:perfecte LP machtig mooi geproduceerd.