Moderator: Moderators
Leuk! ik heb zelf nog een Honda CBX1000 van 1979 in de schuur staan die nu ook al weer belastingvrij is. Hij was 4 toen ik hem kocht...zucht, ik wordt oudPjotr schreef:prachtige bak mark, zelf vroeger ook wel eens mee rondgekacheld (was niet van mezelf trouwens). gaan achteruit even hard als vooruit. pure nederlandse nostalgie en ook nog eens in camouflage kleur.
Wat ik zelf rij........ een japanse bak van de zaak, maar wat veel belangrijker is, een Honda CB750 F2 motorfiets uit 1977. ondanks dat het iets heel anders is als de flips artikelen hebben ze denk ik toch veel gemeen: vormgeving/ model, oog voor detail, kwaliteit (rijdt nog steeds als een tierelier) en je moet zoeken voor de onderdelen. alleen gebruiken de flipsen geen olie
ha lachen heZoonpanda schreef:Hallo allemaal,
Mijn vriendin rijdt in een Peugeot 205 1996 en ik rij in een Ford Scorpio 2.9i 24v V6 Cosworth 207pk Ghia uit 1994 en dat is echt pas sneu voor al die jongens met opgefokte golfjes en opgedirkte opeltjes met een hoop plastic aan de zijkant.Echt lachen bij het stoplicht.Laatst bij Leeuwarden bij de stoplichten op naar de snelweg stond een Honda CRX naast mij.Toen het groen werd volgas weg.De CRX achter me die knalde er over in de uitlaat en zo zo kreeg die auto op zn donder maar ondanks dat hield hij mij niet bij.Ook eens een wedstrijdje met een Suzuki Swift 1.3gti een wedstrijdje op dezelfde weg gedaan.Bij 190km/h haakte de Suzuki af jammer,ik kon het gaspedaal nog een stukje verder intrappen.Haha!!!
Groetjes,
Marco en Anneke.
Jaaaaa, dat is een juweeltje zeg ! Dat zal vriend Gromsound deugd doen.....M. Miller schreef:Ik heb hem vandaag precies 10 dagen, en heb vandaag de autoradio ingebouwd. Ziet er nog prima uit, blokje is bij 100dkm gereviseerd (nu bijna 70.000 gelopen na de revisie en is onlangs na 10 jaar stilstaan ergens uit een garage gesleept. Alle pakkingen vervangen, nieuwe aandrijfashoesjes en meer is eraan gebeurd, en erna is ie probleemloos door de APK gekomen:
Mijn DAF 66 1300 Marathon uit 1974
Heeft nog wel wat kuren, maar dat wordt allemaal opgelost. Maar; Wat rijd dat LEKKER!!!
Gefeliciteerd!gromsound schreef:Ik doe het vrijwillig en fluitend hoor, kan het toch niet laten. Waar behoeftige DAF daar Gromsound... doe er je voordeel mee.
Het is een arm WEEEESSSdafke zo ver weg van huis in zuidwest F. Ik heb het al over mijn LAT-francaise, 1x per jaar even afsoppen en weer wat aan doen ter perfectionering. Over 2 jaar klaar voor de weg? Eindelijk lekker ontspannen boodschapjes doen zonder dat geKNOR en geWALM van die vieze dieselbrikken van dienst (ja het rijdt goeikoop, nou en).
Ik ben vandaag 44 geworden en had eigenlijk een overeenkomstig dafke moeten aanschaffenJammer, hok=vol.
Andre.
Gefeliciteerd André ! we zijn dus van 't zelfde bouwjaargromsound schreef:Ik doe het vrijwillig en fluitend hoor, kan het toch niet laten. Waar behoeftige DAF daar Gromsound... doe er je voordeel mee.
Het is een arm WEEEESSSdafke zo ver weg van huis in zuidwest F. Ik heb het al over mijn LAT-francaise, 1x per jaar even afsoppen en weer wat aan doen ter perfectionering. Over 2 jaar klaar voor de weg? Eindelijk lekker ontspannen boodschapjes doen zonder dat geKNOR en geWALM van die vieze dieselbrikken van dienst (ja het rijdt goeikoop, nou en).
Ik ben vandaag 44 geworden en had eigenlijk een overeenkomstig dafke moeten aanschaffenJammer, hok=vol.
Andre.