er is ook nog een vr2350 bij met beetje buikpijn
een band zat vast die heb ik er al uit dank gromsound zijn website

Moderator: Moderators
Mooi mazzeltje. Die zul je niet zo vaak tegenkomen. Misschien helpt het om dichterbij de CDD882 te gaan zitten?
Altijd handig! Ook omdat ie een DIN-in- en uitgang heeft, volgens mij.
Daar is inderdaad bijna niks over te vinden op het net. Ik kom niet verder dan dat het uit China komt. Maar ja, daar komt zoveel vandaan. Heb je niet een paar goeie foto's van de buiten- EN binnenkant? Met name het loopwerk en de DAC.
HahaHoewie Loewie schreef: ↑12 sep 2019, 10:32Mooi mazzeltje. Die zul je niet zo vaak tegenkomen. Misschien helpt het om dichterbij de CDD882 te gaan zitten?![]()
Nee, dat wist ik niet! Mooi gedaan MgfHoewie Loewie schreef: ↑12 sep 2019, 10:57Die website ken ik en is inderdaad erg handig. Wist je dat die site van ons forumlid Mgf is?
Zo eentje heb ik laatst ook meegenomen van de kringloop. Vervelend dat er geen aarde aansluiting opzit maar dat is wel te regelen via de DIN plug. Verder leverde google een artikel op dat het ding in Finland of zo is afgekeurd omdat de ingebouwde trafo niet veilig is. Ik heb de voeding eruit gesloopt en er een externe 12v voeding aangezet.Hoewie Loewie schreef: ↑12 sep 2019, 10:32Altijd handig! Ook omdat ie een DIN-in- en uitgang heeft, volgens mij.
![]()