Te koop: Vissenoog 720 en 561

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Ary Braakman

08 jan 2019, 14:36

4:50 pm
Contacteer: Contacteer Ary Braakman
Re: Iets kopen of verkopen? Lees dit eerst!
Berichtdoor Ary Braakman » di jan 08, 2019 2:18 pm

Ik heb twee toestellen uit de vissenogenserie te koop.

Het gaat om een 22AH561 versterker en een 22RH720 receiver.

De kwaliteit van beide toestellen is redelijk te noemen, maar ik verwacht wel dat ze een stukje revisie nodig hebben.
De 720 is in ieder geval in originele staat. Er is ooit een lampje van de schaalverlichting vervangen, maar verder niets.
De 561 heeft een schoonmaakbeurt gehad, maar ook daarvan zullen wel onderdelen vervangen moeten worden en/of zaken opnieuw afgeregeld moeten worden.

Meer kan ik er niet van zeggen, omdat "geluidskwaliteit" een subjectief criterium is.

In ieder geval is duidelijk dat ze er allebei netjes uitzien, zeker als je bedenkt dat ze rond de 40 jaar oud zijn en dat alles werkt.

Voor de toestellen vraag ik EUR 100 het stuk, wat me een heel redelijke prijs lijkt.

Bij de 720 zit het originele instructieboekje en de AM-ferrocaptor. Denk niet dat veel mensen nog AM luisteren, maar hij hoort er nu eenmaal bij.

Ik geef er de voorkeur aan om de toestellen niet te gaan verzenden. Dat lijkt me niet goed voor ze. Dus afhalen in Goor (Twente). Eventueel - tegen een kleine meerprijs - kunnen we ergens 'onderweg' afspreken.

Je kunt de 561 en de 720 bij mij thuis beluisteren, maar dan met de speakers die ik hier heb staan. Of je moet eigen speakers meenemen.
Plaats reactie