- vcc jaar datum en tijd ingeven van de klok (4 variabelen)
- vcc opname programma ingeven van de timer (ook 4 variabelen)
- digitenne doos aansluiten op de vcc ipv op de tv en op de goeie zender AAN zetten
- vcc op standby en de hut verlaten (liet dus ook mijn gesmeerde lunchbrood liggen door deze verstoring van de dagelijkse routine grrrrr)
toen ik thuis kwam zag ik nog net de aftiteling op de tv voorbijkomen, vcc klok stond een uur te vroeg (het was inmiddels na 7.00 geworden toen ik dat ingaf) en de digitenne stond ook niet aan.
het is te moeilijk geworden voor de fietsenmaker, vroeger was het gewoon standaard aan de analoge antennedraad en de tuner zit in de vcc en gaat mee aan met de timer en op het goede kanaal... al die externe doosjes en dat woud van scartkabels het is niet meer te volgen.
zaterdag 1100 allerlaatste kans om dit programma tot mij te nemen. dan ben ik thuis dus zou het moeten lukken. eerst op teletext kijken of ze zich aan de gids houden

ik verrek het ten ene male om een docu te gaan zitten kijken op een kaasplankie of een kleptobschermpje. en ik wil het ook gewoon op kunnen nemen op een houdbaar medium in full PAL res potdikke @$#$%^&!!