Alhoewel ik jaaaaren geleden TV's opgelapt heb ben ik toch een beetje huiverig om zelf aan mijn 544's te gaan knutselen.
Vandaar de volgende vragen, neem me niet kwalijk als het al elders gevraagd is, ik kon het niet vinden.
1. Horen de LED's van de 544's niet uit te gaan na automatisch afslaan? Of minder fel? De mijne blijven branden.

2. Ik vind het auto shutoff systeem niet handig. Heb de versie zonder powerswitch. Je moet wachten tot beide speakers met een plop/klik op standby gaan en dan pas kan de stroom eraf. Trek je eerder de stekker eruit gaan ze even flink piepen/kraken en dat lijkt me niet gezond voor de drivers dus dat doe ik niet.

De speakers klinken verder als een klok maar moeten nog opgeknapt worden. (verfbadje, nieuw philips logo etc.)
Zou het een kwestie van elko's kunnen zijn of afregelen van stromen? Het laatste heb ik geen equipment voor.
Afijn graag jullie deskundige mening. Ben niet vies van een beetje solderen, componenten meten gaat ook wel maar de kennis die ik hier op het forum tref gaat die van mij te boven.

Groetjes uit het noorden, Ronnie.