Ik moet wegens plaatsgebrek en tijdsgebrek mijn Philips verzameling wat uitdunnen.
Daarom doe ik verscheidene Philips spullen van de hand.
Doe me een bod, we komen er wel uit. Let wel op, alle spullen bevinden zich in BELGIE!! Liefst ophalen, ergens halfweg of deels onderweg afspreken kan ook. Ik ben niet vies van een ritje.

Foto's zijn uiteraard verkrijgbaar.
Volgende spullen mogen de deur uit:
*Een set 22AH466, prima staat, met gebruiksschade, woofer randen ok, incl. nette frontjes 20 euro Gereserveerd!
*Een set 22AH463, prima staat, met gebruiksschade, woofer randen ok, incl. nette frontjes 15 euro
*Een set 22AH484, prima staat, met gebruiksschade, woofer randen zijn een paar jaar terug vervangen door een forumlid, incl. nette frontjes 15 euro
*Een set FB815, nette staat, met gebruiksschade, woofer randen zijn vervangen, incl. frontjes. 20 euro Gereserveerd!!
*Een set FB690, nette staat, met gebruiksschade, woofer randen zijn oud maar intact, incl. frontjes20 euro
*Een set FB825 (met Marantz logo's), redelijke staat, met gebruiksschade, randen zijn allemaal vervangen, sierranden ontbreken echter. Incl. frontjes. 150 euro Gereserveerd!!
*Een set F9410, nette staat, met gebruiksschade, woofer randen zijn een paar jaar terug vervangen, incl. frontjes.75 euro
*Een set MFB F9638, redelijke staat, fineer komt hier en daar los zoals meestal bij deze gevallen, werkend weggezet, kan ze testen indien nodig. Incl. frontjes. Vermoedelijk revisie nodig!! 75 euro Gereserveerd!!
Een tapedeck N2544, nette staat, niet werkend. gratis Gereserveerd!!
Een versterker 22AH594, prima staat, alle verlichting werkt en de versterker doet het prima!! 25 euro
Een tuner 22AH694, prima staat, verlichting werkt, zender durft soms een beetje verlopen. Werkt verder prima. 15 euro