nu nog even de 2e net zo mooi maken.
die mix tussen het oude Philips blauw en de Vishay lichtblauwe elco's misstaat niet movieman

ook voor de zekerheid alle gevoelige verbindingen op de ingangsprint opnieuw gesoldeerd.
Moderator: Moderators
Heb je die van jou nou nog niet opengeschroefdThomas schreef:Ha leuk! Zie ik ook eens een DSS van binnen!
durf bijna niet te geloven dat je er nog nooit eentje open hebt gehad, al was het maar op even snel te glurenThomas schreef:Ha leuk! Zie ik ook eens een DSS van binnen!
haha, nee hoor movieman, dit zijn toevallig allemaal die donkerblauwe Vishay'smovieman schreef:Soldeer de torren opnieuw vast, die zitten meestal los. Kijk de soldeerverbindingen van de spanningsregelaars op de voedingsprint na...
Oh ja, ik zie dat je 9 elco's bent vergeten, 1 van 100/35 op de voedingsprint, 2 van 100/50 op de eindtrap, 2 van 33/25 en 4 van 330µF/16V op het DSP-printje...
fijne speakers ook die 825's als je er de ruimte voor kan maken zou ik ze zeker eens in huis halen.movieman schreef:Die FB's wil ik ook nog eens ooit...
mee eens, prachtige stapel en setSandifort schreef:het 'revisie' projectje is bijzonder goed geslaagd![]()