Meeting 2014: Organisatie bedankt!!

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

correltje

07 jun 2014, 22:58

Voor mij ook de 2e keer dat ik een meeting meemaakte en het was weer erg gezellig.
Een hoop gezien en vooral de creaties van het DHCP team gezien en gehoord.
Iedereen die meegewerkt heeft hartstikke bedankt! :D
Bronnen: GA202, 2X GA212, GA222, AF877, CD202, CD911, 22RH651, TK610, TU 3900, TX-400, N4504.
Versterkers/Receivers: 2X NL312H, 22RH550, 22RH551, 22AH762, AX-500
Weergevers: ADK2525, N6320, N6330/99, MFB: 2X 541, 532, 544, 586, 587
hilko

08 jun 2014, 00:03

Vandaag samen met mijn vader voor de eerste keer geweest. Helaas was er voor ons beide keren geen plaats meer voor de luistertest :( , maar goed...volgende keer beter 8)

Al dat mooie Philips apparatuur wat stond opgesteld was weer een lust voor het oog, maar ook een feest van herkenning. 8) :D

Organisatie...goed gedaan en ga vooral zo door!! :D :D
Let's make better things ;-)
snameroc

08 jun 2014, 08:47

Complimenten van deze zijde, ga zo door en kijk voor mijn foto's in het foto topic.

Johan
mark

08 jun 2014, 09:59

Mijn eerste keer en voor mij een heel geslaagde dag

+ Goed georganiseerd
+ De relaxte sfeer en gezelligheid
+ De leuke naambordjes
+ De ontmoeting met een aantal van jullie vond ik erg leuk. Het is makkelijk om een praatje te beginnen
+ De broodjes
+ De MFB luistertest, de kleintjes doen het goed!
+ Verschillende mensen geven mij wat spulletjes, zomaar om mij een plezier te doen. Waar vind je dat nog?
+ De tombola, ik heb een verrassend ding gekregen :lol:

- Bij de luistertest werd het mij te benauwd, ik moest er helaas uit

Organisatie bedankt!!

Tot een volgende keer maar weer!

Groetjes, Mark
motoindo
Contacteer:

08 jun 2014, 12:04

zit met een bonkend hoofd van de gisterenavond tijdens een bbq in veels te grote hoeveelheden genoten heineken dit te tikken dus even kort - afgaande op de commentaren van een aantal bezoekers was de meeting dit keer vooral gezellig :D

de hoofdruimte was perfect gedaan, erg leuk om al dat oude vintage met zoveel liefde en toewijding bij elkaar te zien, top. de boxenvergelijking heb ik zelf niet meegemaakt maar wat ik hoorde was het er erg warm, vooral de middagsessie. de geluiden over de dhcp waren gemengd, ik ben dan ook heel benieuwd naar de rapportcijfers van de bovenmeester.
Robertvs

08 jun 2014, 12:20

Fantastische (warme) dag gehad,
Luistersessie alleen de voorste rij boxen meegedaan, werd me toch wat te benauwd
Leuk al die bekende setjes weer eens in het "echt" te mogen aanschouwen.
Vooral die buizenset meteen rechts in de uitstallingsruimte.
Ook de videohoek met bewondering bekeken, erg leuk,

Een 212 draaitafel meegenomen en nog wat elkootjes,
Toen rond 15:30 weer naar huis, alwaar ik na een groot feest gisteravond in de stad, met dezelfde problemen zit als Chris :?
Dank aan de organisatie
Volgend jaar ben ik er weer bij !

Robert
541, 544, 585, (F9638 unrefurbished in dit theater)
fas55

08 jun 2014, 13:36

:D Was de lange reis met de trein vanuit Den Haag meer dan waard!
leuk om eens de personen achter de nicknamen te zien. Heb het eerste gedeelte van de luistertest
s'middags meegemaakt. Hulde aan de mensen die zoiets durven op te stellen en uit te voeren.
En uiteraard de hele organisatie.

:? (wat wordt zo'n plastic fantastic 743 zwaar zeg na een end lopen naar de Stolp, ik wou ECHT niets mee terug nemen) :wink:
dodger

08 jun 2014, 14:47

Chapeau voor de organisatie!!!
dit was mijn 1e meeting en het is beslist geen teleurstelling geworden :D
ik had het geluk dat er bij de 1e luistersessie nog een stoeltje beschikbaar was, en wat heb ik genoten!
het verschil tussen de beluisterde boxen -origineel contra DHCP- was bij het ene type groter dan bij de andere, mijn verbazing (veelal met de mij omringende mensen) ging toch vooral uit naar de 541 DHCP's, wat een formidabel speakertje is dat geworden.
de gehele luistersessie was een streling voor het oor, waarbij voor een ieder toch een bepaalde sound de voorkeur heeft, dus ook voor mij.
voor de luistersessie ook nog even bij Chris staan kijken/luisteren naar het hele verhaal omtrent de DHCP en de mogelijkheden om dit te gebruiken in eigenlijk ieder kringloopspeakertje........-VERY IMPRESSIVE-
daarnaast ook nog "live" contact gehad met enkele forumleden, wat natuurlijk altijd leuk is om de personen achter de schuilnamen te zien :D , en er gelukkig ook achter gekomen dat ik ook niet de enige "Noob" ben :lol: :lol: .
al met al genoten van een paar (h)eerlijke uurtjes en volgend jaar zal ik zeker weer proberen van de partij te zijn.

NOGMAALS HARTELIJK DANK!!!
timer: 22AH080, tuner: 22AH180, pre-amplifier: 22AH280, amplifier: 22AH380, cassettedeck N5758, turntable: AF-829 mkII, dac: ISP sound enhancer 5022 mkII, headphones: N6330, speakers: rogers monitor mkVII :occasion-olympics:
Otto

08 jun 2014, 14:55

Die paar liters zweet had ik er wel voor over ;)

Als Videoten de koppen bij elkaar steken moeten we vaker doen.
Buiten de audio om(waar het natuurlijk om ging)
Was er erg veel interesse in de videoafdeling.
Iedereen bedankt en tot volgend jaar!
- Digitaliseert alle voorkomende videosystemen.
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's (innamestop, geen plek meer)
Harrie
Contacteer:

08 jun 2014, 15:16

Die paar liters zweet had ik er wel voor over ;)

Als Videoten de koppen bij elkaar steken moeten we vaker doen.
Buiten de audio om(waar het natuurlijk om ging)
Was er erg veel interesse in de videoafdeling.
Iedereen bedankt en tot volgend jaar!
Jullie ( zonder anderen te kort te willen doen ) hebben een schitterende presentatie neergezet
over PHILIPS Video, ook een topprestatie, dit was bovendien ook veel sjouwwerk.
F7215,AH103,AH109+209+309,AH305,AH306,N5431,N2554,N5846,N7300,EW5506,N6330,22AH109,
CD104,CD204,RH831,RH732,RH720,AH794,VR2340,VR600,CD670,CD582,CDR760,CD930,CD100,
DCC951,DCC900,CDi210,VLP720, 2xAH489, 2xJBLG7, 4xAH492H, 2xMFB 587, 4xMFB544, 4xMFB541
Otto

08 jun 2014, 16:32

Gemiddeld zo'n 20 kilo per stuk.
Dus dat klopt wel ;)
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's (innamestop, geen plek meer)
hilko

08 jun 2014, 19:05

Ja, de video afdeling was ook zeer zeker de moeite wel waard.Wat mij daar af en toe ook opviel was dat tijdens de presentatie en de uitleg van Chris mensen regelmatig even wegkeken naar die beeldschermen, zo van: "Hee, wat is dat voor een mooie, oude opname?" :lol: :lol: Ik betrapte me er zelf ook op! :D Mijn vader en ik hebben ons weer eens kapot gelachen om die Dafjes die in stukjes en beetjes achteruit over de finish vlogen. Vervolgens vertelde je ons dat die opname van 1978 was, potdorie...dat dat dan nog in zo'n goede conditie is, zeg!! :shock: Mijn vader zei nog toen hij André van Duin zag: "Goh, toen was het nog echt 'n rooie!" :lol:

Jullie hebben het echt top gedaan!! :wink:
Let's make better things ;-)
Will
Contacteer:

08 jun 2014, 19:17

Het was voor mij een geslaagde dag. Het begon met een een een weerzien van de intussen bekende medefreaks en even rondkijken. Het was wel vol, maar gelukkig toch niet te vol.

De MDF-new generation was inderdaad inDRUKwekkend ;-) en dit keer heb ik de kans gehad om gezellig met Chris te kletsen over de modules en vooral de piezo-opnemer waar ik erg geïnteresseerd in was.

Nu weet ik ook wie Peter is, ik kende hem al, maar had niet in de gaten dat hij die P uit DCHP is. Natuurlijk ook met Peter "even" gekeuveld over de MFB's en zo.

De boxenvergelijking kom ik in een ander topic wel op terug, het was erg warm, dat wel.
Een opmerking van Remi kon ik alleen maar beamen: Die originele tweeweg-boxjes zijn toch knappe boxjes.

En David, je moet niet zo hard voor jezelf zijn! Die drieweg van jou kan zich meten met de PAG van Piet! Het is een prima box die zo "uit het niets" ontstaan is. Op beide boxen heb ik wel "opmerkingen", die bewaar ik voor een ander topic.

Jammer genoeg heb ik niet genoeg tijd genomen om bij de Video-ooten eens goed rond te kijken. Dus dit mag zeker nog een keer herhaald worden Otto.

En dan de jaarlijkse Tombola waarbij Thomas peentjes zweet: kom ik wel van die berg rommel af :lol: Gelukkig kun je nu niet meer duiken nu er namen op de lootjes staan. Toch stel ik voor om volgend keer de Tombola VOOR de boxenvergelijking te doen, anders is iedereen om drie uur naar huis :mrgreen:
Ik had gehoopt dat ik buiten de prijzen zou vallen, maar helaas ging ik met 10 kilo versterker (AH306) op de bagagedrager naar het station. :roll: Toen ik naar buiten liep trof ik Gijzje weer, het apparaat bleek door hem gedoneerd te zijn.
Gisteravond en vandaag het ding eens in de Biotex-groen gezet en nu ben ik er toch heel blij mee, het is een pracht-apparaat.

Jongens allemaal bedankt voor de berg werk die jullie verzet hebben!
Een verzamelaar ziet niet wat hij al heeft, hij ziet alleen wat hij nog mist.
Otto

08 jun 2014, 20:47

Ja, de video afdeling was ook zeer zeker de moeite wel waard.Wat mij daar af en toe ook opviel was dat tijdens de presentatie en de uitleg van Chris mensen regelmatig even wegkeken naar die beeldschermen, zo van: "Hee, wat is dat voor een mooie, oude opname?" :lol: :lol: Ik betrapte me er zelf ook genoeg op! :D Mijn vader en ik hebben ons weer eens kapot gelachen om die Dafjes die in stukjes en beetjes achteruit over de finish vlogen. Vervolgens vertelde je ons dat die opname van 1978 was, potdorie...dat dat dan nog in zo'n goede conditie is, zeg!! :shock: Mijn vader zei nog toen hij André van Duin zag: "Goh, toen was het nog echt 'n rooie!" :lol:

Jullie hebben het echt top gedaan!! :wink:
Vanmiddag was er weer zo'n figuur op rtv utrecht die vertelde dat videobanden snel in kwaliteit achteruit gaan.
Gevalletje: hou het volk dom, en ik wordt rijk van het overzetten!

Wie tijdens de meeting het nos journaal van 30 april 1974
en farce majeure uit 72 hebben gezien op de vcr n1500 weten wel anders. Nee deze opnames waren niet na-genept vanaf dvd. Achteruit racen trouwens ook niet ;)
Laatst gewijzigd door Otto op 08 jun 2014, 20:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart x09

08 jun 2014, 20:50

Organisatie bedankt, was erg leuk de forumleden in levende lijve te ontmoeten.
Plaats reactie