Het grote welke-unit-in-welke-box-topic

Hier kun je terecht met alle vragen, opmerkingen en suggesties wat betreft losse Philips units. Een interessant project gebouwd of op zoek naar specs? Meldt U hier!

Moderator: Moderators

Karsten

Re: Het grote welke-unit-in-welke-box-topic

Berichtdoor Karsten » di okt 09, 2018 11:27 pm

Mijn RH480's hebben AD1055W8's en een tweeter van het Japanse merk Coral.
De breedbander heb ik er nog niet uit gehad maar aan de 18mm-spreekspoel te zien zou het wel eens iets uit de AD3500-familie kunnen zijn... :think:
Medisch technicus zoekt nieuw baasje in laboratorium- of versnellertechniek. Ook fabrikanten van luidsprekersystemen worden van harte uitgenodigd zich als potentiële werkgever te melden!

Gijs
Contacteer:

Berichtdoor Gijs » ma okt 15, 2018 5:17 pm

Is de site van Gijs er nog? oudio. nl
daar staat veel op.
Dag Allemaal,

Ik ben hier jaren niet actief (meer) geweest, maar moest toch wel even reageren toen ik deze post zag voorbijkomen.
De site oudio.nl bestaat nog, maar is dringend toe aan een upgrade.
Echter heb ik te weinig kaas gegeten van een website bouwen (anno 2018) dus ben ik momenteel aan het kijken of iemand mij daar mee kan helpen.
Aangezien ik heel veel materiaal heb (dat ik graag zou willen delen) moet het er nu wel eens van komen.

Overigens hoop ik dat het goed gaat met jullie allen, leuk om te zien dat het forum (en de MFB-beweging) nog springlevend is! Ben de laatste jaren ook veel met andere merken aan de slag geweest, maar heb ook een aantal mooie Philips objecten die ik dagelijks gebruik.

Succes nog en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn site!

Gr.
Gijs

www.oudio.nl
www.impact-audio.nl

Harry

Berichtdoor Harry » ma okt 15, 2018 5:37 pm

Hallo Gijs, leuk je weer eens hier te treffen! Ben benieuwd hoe Oudio.nl er uit gaat zien, af en toe kijk ik er nog wel eens op wanneer er hier weer iets "ouds" aanspoelt :)

Terug naar “Passief, zelfbouw en losse units”