22AH467

Hier kun je terecht met alle vragen, opmerkingen en suggesties wat betreft losse Philips units. Een interessant project gebouwd of op zoek naar specs? Meldt U hier!

Moderator: Moderators

koolby

22 feb 2009, 21:52

Ben deze dus vandaag gaan halen.
Zoekertje stond perfecte staat, wel je raad het nooit... Dat zijn ze niet.

De buitenkant is in vrij slechte staat, het afdekscherm is gelukkig wel nog mooi, hebben we nog een mooi uitzicht.
Binnenin, alle speakers lijken in orde op het feit na dat de mid en tweeter van 1 van de speakers niet werken.

Nog iets waar ik wel even van opkeek. Speakers zonder magneet? Nog nooit gezien (maar ik heb dan ook nogmaar weinig ervaring :P)
Dit is toch normaal voor de 8" passieve rad. die er in zitten? Of was het schrikken niet zonder reden? :-D
Remi

22 feb 2009, 22:09

da's jammer, maar dat gebeurt helaas regelmatig, zo'n verschil in beoordeling

passieve speakers hebben geen magneet nodig, dus die zit er dan ook niet op evenmin als de spoel, dus dat klopt wel.

als de middentoners geen weerstand meer meten heb je wellicht aan dit verhaal iets om ze te repareren, zijn waarschijnlijk exact dezelfde
http://home.hccnet.nl/van.heek/middento ... toners.htm

defecte tweeters heb ik nog niet gehad
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
Henk D

23 feb 2009, 10:43

Leuke box, de 467. Met z'n 32 liter ook een redelijk forse jongen. Maakte deel uit van de serie 462-463-466-467-468. Alleen de 468 (ook 32L) heeft twee 'echte' woofers.