Philips 22RH456, bracen?

Hier kun je terecht met alle vragen, opmerkingen en suggesties wat betreft losse Philips units. Een interessant project gebouwd of op zoek naar specs? Meldt U hier!

Moderator: Moderators

Sebas

25 mar 2019, 19:37

Is dat nou een soort marmer-patroon op de voorkant? Het ziet er wel stoer uit!
Ook hier doet de demping wat hij moet doen: de af en toe wat holle klank bij stemmen is belangrijk minder geworden :)
Philips 22RH456 via Onkyo A9010 op een Hifiberry DAC+pro gevoed door een DIY lineaire voeding.
Sebas

25 mar 2019, 19:48

Top! Ik vind het wel wat hebben dat er geëxperimenteerd wordt met allerlei materialen en kleuren bij luidsprekers. Goed bezig. :clap:
Dat vind ik ook! En zeker bij die oude kasten die toch niet meer zo mooi zijn valt er weinig aan het uiterlijk te verpesten ;)
Philips 22RH456 via Onkyo A9010 op een Hifiberry DAC+pro gevoed door een DIY lineaire voeding.
Ube

26 mar 2019, 00:10

Is dat nou een soort marmer-patroon op de voorkant? Het ziet er wel stoer uit!
Ook hier doet de demping wat hij moet doen: de af en toe wat holle klank bij stemmen is belangrijk minder geworden :)
Klopt! Aangezien er wel vaker met marmer gewerkt wordt in luidsprekers, leek het me wel gaaf. Het is overigens gewoon een soort plakfolie van de gamma:
https://www.gamma.nl/assortiment/decora ... /p/B453564

Ook helemaal mee eens Loewie, en zeker aangezien de frontjes de gloriedagen ver voorbij waren moet je creatief zijn... Eerlijk is eerlijk, het was wel even wennen... Maar zeker niet ontevreden over het resultaat. :D
Plaats reactie