1. thomas
2. philip (pvdm)
3. correltje
4. snameroc
5. plips
6. gromsound
7. donald77
8. forsyth
Dit alles onder voorbehoud natuurlijk. Maar ik wilde gewoon even de koppen tellen

Moderator: Moderators
gromsound schreef:de SQ LP van Ray Conniff ontvangen waarvoor dank!
Keurige geluidskwaliteit, prima LP nog.
Muziekkwaliteit, ach middleoftheroad 1972 jeweetet. De usual suspects: Love Story, El condor pasa etc.
Aan dat laatste twijfel ik niet, maar werkt dit programma naar jouw mening ook (hoorbaar) beter dan de SQ chipdecoder die ik een aantal jaren geleden van je heb overgenomen? Er zit niet standaard een pc met meerkanaals audiokaart in mijn opstelling, vandaar.omniVoor schreef: de Quadrophonic Matrix Decoder V1.7 van Hotto, die decoder werkt ws beter dan alle oude verlopen en ontregelde decoders in de vintage apparatuur
zal ik oe eevn uitleggn dan: je hebt me zelf live overtuigd van de ontbrekende minderwaarde van goed gemaakte MP3s dus doe ik dat voortaan. Transport is mijn interweblijn nog 15 min mee bezig, als wav zou dat 10x zo lang zijn dat kan ik niet aan. Uiteraard mag je de wav bronnen per stickie komen ophalen bij gelegenheid, ik heb ze zelf op HD wel als wav staan.Om onverklaarbare redenen krijg ik van André de laatste aanvullingen als MP3
inderdaad dus wat mij betreft goed genoeg voor een systeem dat toch inherent niet veel v-a scheiding kan bevatten.je zal het verschil niet direct horen