TV Tip
Moderator: Moderators
dan hebben die vuile ratten het dus WEER omgedraaid met Zembla tov de info in de papieren tv gids. ben benieuwd of dat nog veel klachten oplevert uit de MAX doelgroep, die zullen in meerderheid toch ook nog wel een fijne gids hebben. ik had er al bijgeschreven: teletext checken! beetje suf dat ze dat niet even doorgeven aan de VPRO ditkeer wisten ze het toch al wel?Attentie Grom! Videorecorder programmeren!
Woensdag (14 feb) deel twee van "Nederland op film" om 20:45 op npo2
maar goed ik ben al vanaf het wiekent geveld door griep, de griepprik deed het niet dit jaar

overigens uitzendingen bewaren op een stickie, ik heb er geen vertrouwen in dat het 30 jaar heel blijft. en een videoband is (inmiddels) goedkoper

lijdt aan AMHD - alles moet het doen
Wie heeft het over een stick?
Ja in veel moderne tv's kun je een usb stick drukken.
Maar om de boel op te slaan zijn er veel betrouwbare middelen beschikbaar.
Ja in veel moderne tv's kun je een usb stick drukken.
Maar om de boel op te slaan zijn er veel betrouwbare middelen beschikbaar.
- Digitaliseert alle voorkomende videosystemen.
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's (innamestop, geen plek meer)
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's (innamestop, geen plek meer)
Het was een investering maar die Qnap was de aanschaf dubbel en dwars waard. Maar soms is het gewoon makkelijk om een mpeg videobestand op een stick te zetten en in de tv te drukken.
En weer flikken ze het.
Nu "het geheim van Lubbers" in plaats van "Nederland op film" dit naar aanleiding van z'n overlijden.
Nu "het geheim van Lubbers" in plaats van "Nederland op film" dit naar aanleiding van z'n overlijden.
-
Laten we hopen dat André (gromsound) inmiddels al wat aan de beterhand is met zijn griep-perikelen.
Alvast veel beterschap.
Morgen op NPO2 om 16:40 is er (waarschijnlijk) een tweede kans om "Nederland op film" aflevering 2 op te nemen (op tape).
Momenteel staat aflevering 2 nog niet on-line: https://www.npo.nl/nederland-op-film/POW_03738987
Misschien voor alle zekerheid toch maar zowel analoog (video-cassette) als digitaal (pc-hard-disk) bewaren.
Je weet maar nooit of er over 30 jaar nog (spelende) VR2000 systemen en/of computers voorhanden zijn.
Alvast veel beterschap.
Morgen op NPO2 om 16:40 is er (waarschijnlijk) een tweede kans om "Nederland op film" aflevering 2 op te nemen (op tape).
Momenteel staat aflevering 2 nog niet on-line: https://www.npo.nl/nederland-op-film/POW_03738987
Misschien voor alle zekerheid toch maar zowel analoog (video-cassette) als digitaal (pc-hard-disk) bewaren.
Je weet maar nooit of er over 30 jaar nog (spelende) VR2000 systemen en/of computers voorhanden zijn.
-
- Contacteer:
Beterschap.gromsound schreef: maar goed ik ben al vanaf het wiekent geveld door griep, de griepprik deed het niet dit jaardus kan live met 1 lodderig soepoog meekijken en gewoon op REC drukken.

Erres SX5685 SX6290 SX6393 SX6194 SR3390 Aristona AR8530 SG1408 CD1202 Philips GF403 AG2230 GA202 GA212 RH423 RH426 RH532MFB CD104 CD303 CD950 N2221 en veul Superscope.
www.superscopeaudio.nl

Jean Michel Jarre
Vanavond, Het uur van de wolf, Jean Michel Jarre 40 jaar aan de synthesizerknoppen , hoorde ik net in de auto op de radio. dus zelf ff nachecken vwb tijd/channel
Vanavond, Het uur van de wolf, Jean Michel Jarre 40 jaar aan de synthesizerknoppen , hoorde ik net in de auto op de radio. dus zelf ff nachecken vwb tijd/channel
541, 544, 585, (F9638 unrefurbished in dit theater)
- Henk Ockers
Bedankt voor de tip. Gaan ik zeker kijken. NPO2 22.55 uur.Robertvs schreef:Jean Michel Jarre

Tussen ijskast en bed is nog plaats genoeg. 

aan mijn haren het ziekbed uitgesleept om dit te teepen, vergeet het maar: weer aflevering 1 (feest) terwijl op TT staat afl 2 (huishouden).... zucht als je al niet ziek was word je het er wel van. wat een amateurisme het lijkt de lokale omroep welMorgen op NPO2 om 16:40 is er (waarschijnlijk*) een tweede kans om "Nederland op film" aflevering 2 op te nemen (op tape).

alsof ze inderdaad de allerlaatste lineaire tv kijkers met papieren gids weg willen jagen. nou succes ermee ik ga weer terug in mijn mandje

*ja dat ''waarschijnlijk'' blijkt zeer terecht je kan echt nergens meer op rekenen.
(PS die Jarre uitzending was een jaar terug al op arte, bleek niet zo boeiend blader maar terug)
lijdt aan AMHD - alles moet het doen