Ja het is ook een kwestie van geluk hebben erbij denk ik, beide CD850Mk2 die ik van de hand deed recent ivm investeringen in aanschaf ander spul, hadden dit gelukkig nog niet.
Maar voor een perfectionist is het sund dat het spul al weer zo oud is, statistisch gezien zal er na al die jaren ooit iets kapot gaan en dat lijkt me een irritant idee

Grondig reviseren is dan ook geen overbodige luxe, qua elco's. De laser verder buiten afstelling heb je verder niet in de hand qua levensduur.
Maar qua look blijf ik de CD850MK2 tesamen met CD880 en CD960 de mooiste spelers! Soms ms ik de ouwe maatjes wel eens

Maar voor iemand die zo zuinig is die dan denkt ow, laat ik die cdd882 maar niet gebruiken des te eerder is hij helaas op, tja, dan moet je er niet aan beginnen en gewoon verkopen.
Kijk met die DAC960 is dat anders heb er 3 van en alle drie zijn straks perfect gereviseerd, elco's vervangen, sommige opamps vernieuwd, middentrap vernieuwd, extra koellichamen ivm hitte montage,rode wima's erin, lampjes vernieuwd, nee geen conrad-lampjes, etc en kan statistisch weer tig jaar mee.
Een cd-speler is toch altijd afwachten hoe lang hij nog mee gaat, jammer dat ze geen nieuwe cd850mk2 op verzoek bouwen bij philips

2xDAC960 S2, 1xDAC960 S1, FA960MK2, FA960, FA890, CD880, 2xCDD882, 3xCD723, 3xCD624, FT980, FT880, FB840, 2xFB815, Senseo...