Voor de echte liefhebber !!!!!

Sommigen zijn blij dat ze van die "knetterende haardvuren" af zijn, terwijl anderen bewust nog nieuw vinyl kopen.

Moderator: Moderators

Laurens

11 jan 2008, 18:48

mocht je nog eens zoiets tegenkomen op marktplaats of wat dan ook, geef dan even een gil :)
Dat is echt net wat ik nodig heb.
Forum voor zendamateurs, met het accent op zelfbouw: http://hamforum.nl/" target="_blank
gromsound
Contacteer:

13 jan 2008, 11:56

leuk om mee te spelen maar voor UITWISSELEN minder geschikt want wie heeft er nou zo'n ding?
CDtje ongecomprimeerd opgenomen, probleemloos afspelen door een 832 heen. Of Gewoon op HiFi video in audiostand, gaat perfect. 5 LPs op een E240 band en ze gaan niet kapot zoals die fokking gebrande cd's..... :cry:
lijdt aan AMHD - alles moet het doen
Cyberjans

20 mar 2008, 20:26

Pjotr schreef:Zit lekker een ouwe LP van de groep Nektar uit 1973 genaamd 'Remember the future' te draaien en kijk terloops eens op de hoes naar de kleine lettertjes onderaan de hoes: This Bellaphon/ Bacillus 33 1/3 R.P.M. quadraphonic record is produced by the SQ system which permits the reproduction of sound from your separate channels when a special SQ decoder is used with suitable amplifiers and four loudspeakers. This SQ record will be reproduced as 2-channel stereo when played through standard stereo equipment", oftewel een quadrofonische LP. Links boven in de hoek staat een embleempje QUADRO SQ STEREO.
Nummer: BLPS 19164 Q. Soort muziek: progressieve rock uit de 70'er jaren, er staan 2 nummers op, 16 minuten op A en 19 minuten op B. Jammer genoeg ruist de plaat wat, maar dat is er wel uit te poetsen denk ik.
Muziek is wel mijn stijl, maar als ik iemand van MFB quadro klub blij kan maken doe ik dat graag want zoveel SQ zijn er niet in omloop denk ik en ik heb geen zelf quadro spullen. Gratis, umsonnst.
Ik hoor het wel.
Groet
Paul
hoi, Paul, heb je em nog?
zo ja heb ik interesse.
mvg
cyberjans
Plaats reactie