Disco-Antistat oftewel platenwasser van betaalbaar niveau!

Sommigen zijn blij dat ze van die "knetterende haardvuren" af zijn, terwijl anderen bewust nog nieuw vinyl kopen.

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

27 jun 2005, 09:01

Klopt inderdaad, maar als je daarna de plaat eens door de disco-antistat haalt, dan kun je hem ook weer droog afspelen. Doe je dat niet, dan klinkt het verschrikkelijk en sloop je je plaat door alle troep die in de groeven zit...

Grt!
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
M. Miller
Contacteer:

23 mar 2006, 22:28

En toen had ik ook een antistat! :D Nog een echte oude Knowin in de kleur bruin, met een oranje platenlabelbeschermding. Incl een extra fles vloeistof, voor slechts 15 euro op marktplaats, een bedrag waar je tegenwoordig nog niet eens ene literfles antistat mixture voor kan krijgen. En het werkt perfect :D. Een beschimmelde(!) Pink Floyd plaat kreeg hij weer als nieuw!
mcTommi
Contacteer:

23 mar 2006, 23:48

Ha ha; een nieuw collector's item !! Ik zag hem bij Thomas al trots in zijn wandrek staan in zijn fraaie nieuwe woonkamer........

Uiteraard heb ik er ook één....eh sorry twee. Ja, je bent Malle Pietje of je bent het niet :lol:

Tom.
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
pe1dna

24 mar 2006, 21:09

M. Miller schreef: ..... Een beschimmelde(!) Pink Floyd plaat kreeg hij weer als nieuw!
Da's nou jammer, die schimmel had je moeten drogen en oproken terwijl je de muziek van de plaat draaide.
M. Miller
Contacteer:

25 mar 2006, 00:54

pe1dna schreef:
M. Miller schreef: ..... Een beschimmelde(!) Pink Floyd plaat kreeg hij weer als nieuw!
Da's nou jammer, die schimmel had je moeten drogen en oproken terwijl je de muziek van de plaat draaide.
Als ik die plaat afspeelde kwam er een stofwolk van de naald af;)
mcTommi
Contacteer:

25 mar 2006, 01:01

Daar heb je toch niet aan gesnoven, hè ????

Tom.
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
M. Miller
Contacteer:

25 mar 2006, 09:41

mcTommi schreef:Daar heb je toch niet aan gesnoven, hè ????

Tom.
Nee, want ik vertrouwde het niet helemaal, hij kwam immers uit Thomas' zn platenkast.
Thomas
Site Admin
Contacteer:

25 mar 2006, 14:06

Zegzeg... mijn schimmel is ALTIJD van de hoogste kwaliteit! :P

Trouwens, hij kwam van Stijn... 8)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Plaats reactie