Schatje GA406

Sommigen zijn blij dat ze van die "knetterende haardvuren" af zijn, terwijl anderen bewust nog nieuw vinyl kopen.

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

19 jul 2011, 23:28

Ha Dick!

En, de N2506 weer aan het werk gekregen met de snarenset uit de webshop? :) Ja, die platenspelertjes zijn óók erg leuk hoor. Ik heb gelukkig al mijn maxi-singles verkocht, vond het veel te eentonig en had geen zin om elke 14 minuten de plaat te moeten omdraaien of wisselen. Gelukkig dus geen last van dat specifieke maar onvermijdelijke probleem ;)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
dicksmit

20 jul 2011, 16:21

Hee Thomas,

Het deckje N2506 draait idd. weer, krijg er alleen nog geen geluid uit...........
Kreeg gisteren nog een aanbieding voor een andere Philips 943, ja dan begint het wel te kriebelen bij mij !
Heb nu mail-contact en zie wel hoever het gaat vlotten met deze eventuele 'nieuwe' aankoop.
Kan ik m'n oude 943 gebruiken voor onderdelen.

Groetjes,
Dick.
RobinV

29 apr 2016, 00:19

Nog even een vraagje over de 22GA406 platenspeler;

Weet iemand of er ook een dikke 45t spindel voor deze speler bestaat?
De Philips wisselspindel EG7048 die ik op Google vond komt volgens mij aardig in de buurt:
Afbeelding
Weet iemand hier meer van?? In de handleiding kan ik niets terugvinden, maar de staaf van deze spindel komt wel overeen met de dunne wisselspindel, dus hij zou in principe kunnen/moeten passen??

Dit was mijn eerste platenspeler die ik kocht 14 jaar geleden, hij werkt goed en ik ben er nog steeds dik tevreden mee! Wil hem graag zo compleet mogelijk maken. Hoop dat iemand mij wijzer kan maken! :)
Hoe meer VU meters, hoe beter!!
onmogelijkhier

29 apr 2016, 13:42

RobinV schreef:Nog even een vraagje over de 22GA406 platenspeler;

Weet iemand of er ook een dikke 45t spindel voor deze speler bestaat?
De Philips wisselspindel EG7048 die ik op Google vond komt volgens mij aardig in de buurt:
Afbeelding
Weet iemand hier meer van?? In de handleiding kan ik niets terugvinden, maar de staaf van deze spindel komt wel overeen met de dunne wisselspindel, dus hij zou in principe kunnen/moeten passen??

Dit was mijn eerste platenspeler die ik kocht 14 jaar geleden, hij werkt goed en ik ben er nog steeds dik tevreden mee! Wil hem graag zo compleet mogelijk maken. Hoop dat iemand mij wijzer kan maken! :)
Kijk even hier,
http://www.pickupnaalden-shop.nl/c-3450426/philips/
Er moet maar eens wat verkocht gaan worden.
RobinV

07 jun 2016, 23:53

Bedankt voor de reactie!

Helaas is de spindel uitverkocht op de site.... :( maar ik hou het in de gaten!
Misschien kom ik hem ooit eens tegen als ik geluk heb, zijn moeilijk te vinden... of misschien leest iemand dit die deze wisselspindel heeft en aan mij kwijt zou willen?? :pray:
Tot die tijd neem ik wel genoegen mijn mijn Dual 1019 met 45t wisselspindel! :wink:
Thomas
Site Admin
Contacteer:

09 jun 2016, 08:29

Aangezien de MFBfreaks Webshop ook Tonar producten levert, heb ik even een mailtje die kant op gestuurd om te vragen of deze wisselspindels nog leverbaar zijn.
Thomas Baur
onmogelijkhier

09 jun 2016, 15:22

En nu maar hopen van wel, er zijn meerdere mensen die er eentje zoeken :D

Marcel
Er moet maar eens wat verkocht gaan worden.
RobinV

10 jun 2016, 22:57

Absoluut! Dat zou gaaf zijn als ze nog wat van die spindels kunnen leveren! Ik houd mij aanbevolen! Wil graag weten/testen of hij werkt op mijn 406 platenspeler!
Thomas
Site Admin
Contacteer:

14 jun 2016, 11:02

Helaas, momenteel niet leverbaar en onbekend of ze nog weer komen. Ik vermoed dat het om oude voorraad ging; er zal helaas niemand zijn die die dingen nog gaat produceren gok ik...
Thomas Baur
RobinV

26 jan 2018, 08:47

YES! Ik ben eindelijk de gelukkige eigenaar geworden van een Philips wisselspindel EG7048!!! :dance:
Heb me rot gezocht maar heb er uiteindelijk één gevonden in zijn originele doosje via een soort Spaanse eBay site.
Hij was niet goedkoop, en vanuit Spanje iets kopen/laten verzenden kan tricky zijn, maar vanmorgen is hij gelukkig toch bezorgd!
Nu heb ik eindelijk mijn 22GA406 compleet! Op een ander forum had iemand deze spindel ook gekocht voor zijn 406 en er foto's van gepost, dus alles zou moeten passen en werken! Ziet er cool uit zeg! 8) Dit weekend eens lekker 45's wisselen op mijn eerste platenspeler die ik kocht, ruim 14 jaar geleden! :D
Plaats reactie