Te mooi om waar te zijn, oftewel altijd mis

Sommigen zijn blij dat ze van die "knetterende haardvuren" af zijn, terwijl anderen bewust nog nieuw vinyl kopen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Thoon_Loque
Contacteer:

17 sep 2008, 21:16

Ik was laatst wat aan het surfen op een nederlandse site (leek me een betrouwbaar bedrijf) en zag dat er een Thorens TD-295 mk4 Black pianolak werd aangeboden voor € 6,-- (ja je leest het goed!!)
De andere Thorens TD-295 mk4 met andere houtskleuren kostte een slordige € 691,--
Ik dacht hehehe we gaan us ff een goeiekope draaitafel inslaan, dus ik bestel meteen 2 van die draaitafels. Ik kreeg per email netjes een bestelbevestiging waarop idd de 2 draaitafels voor € 12,-- opstaan. (ex verzendkosten)
Ik dacht en nou eens wachten wat er gebeurd.......

Nou er gebeurde inprincipe niks, echter was 's avonds al de goede prijs vermeld op de site, en mijn hele account (wat ik voor die bestelling moest aanmaken) was eraf geflikkerd. Dat vind ik nou associaal. Stuur dan een mailtje van sorry blablabla
Nou kan ik inkomen dat er eens een foutje inschiet op een site, maar dat "foutje" stond al meer dan een maand op die site (kon je zien wanneer artikel was ingevoerd). Dat vind ik nou echt slordig.

Ik heb eens gedacht om te bellen waar mijn draaitafels blijven, maar ach... zo kinderachtig ben ik nou ook weer niet (alhoewel..... :P)
AfbeeldingAfbeelding
Thomas
Site Admin
Contacteer:

17 sep 2008, 21:45

Tja, da's inderdaad wel jammer. Een béétje bedrijf laat dan even iets weten, komt wel zo professioneel over. Ik herinner me zo'n verhaal dat er ooit een of andere mega flatscreen TV op de Wehkamp website stond voor 99 euro, men had één 9 vergeten... Is uiteindelijk nog een flinke rel over geweest, tot het nieuws aan toe...
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Free Bird

17 sep 2008, 22:43

Ik zou ze gewoon bellen hoor... Dat je ze niet voor €6 geleverd krijgt is logisch, maar dat moeten ze dan wel even fatsoenlijk communiceren. En aangezien ze dat blijkbaar niet doen heb jij het volste recht om dan zelf te informeren.
Plaats reactie