Hehe, ik heb weer een werkende. Opgehaald met het OV in Hoorn, Noord Holland. In totaal dikke 7 uur ervoor in de trein gezeten. Thuisgekomen het apparaat ingestoken... en SHIT.. hij werkt niet. Palletje voor de automaatstart hing compleet uit de scharnier, er zaten nog maar twee werkende lampjes in (en er zitten echt een HOOP lampjes in zon apparaat) en de DIN stekker was erafgeknipt.
En dan ben je dus blij dat je nog een hebt staan voor onderdelen.. 2 uur later stond ie dus alsnog te draaien.
Nu heb ik dus twee verschillende revisies. een /05 (met rookglazen stofkap) en een /85 (met transparante stofkap). De transparante stofkap heb ik overgezet op de /05 omdat ik die mooier vind. Maar er zijn nog veel meer verschillen tussen die twee. Even een kort lijstje waar ik nu op kan komen:
-Aluminium zijkantjes zijn niet uitwisselbaar (van de /85 zit het eerste gaatje 1.5 mm naar achteren
-uitgangsprint is bij de /85 2x zo groot
-/85 heeft een aansluitkabel met kleine stekkertjes (/05 is gesoldeerd)
-/85 powerschakelaar heeft een duidelijkere *klik*
-klepje van de /85 schakelt hoorbaar tussen manual en auto (kan ook slijtage zijn)
-onderkant van de /05 word met schroeven direct aan het bovendeck vastgemaakt, /85 werkt met aluminium afstandsbussen)
-op de /05 stroboscoop schijf staat "50" ergens tussen de blokjes
Weet iemand nog meer?