Aristona platenspelers

Sommigen zijn blij dat ze van die "knetterende haardvuren" af zijn, terwijl anderen bewust nog nieuw vinyl kopen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mcTommi
Contacteer:

29 mei 2008, 12:31

Potjandorie zeg; ik heb vandaag weer wat geleerd op Marktplaats !!!

"Aristona electronic 1222, Aristona, destijds DE fabrikant van de betere platenspelers."

Had ik DAT eerder geweten. Ga gelijk al die Philipszooi verkopen en Aristona aanschaffen :lol: :lol: :lol:
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
Thomas
Site Admin
Contacteer:

29 mei 2008, 19:33

Hahaha, ja DUH Tommie, dat had ik je ook wel kunnen vertellen... :D
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
mcTommi
Contacteer:

28 aug 2008, 13:11

De wervende tekst schijnt niet te helpen, ik kom hem net weeeeeer tegen op MPL, opnieuw geplaatst wegens niet verkocht zijnde :-(
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
Thomas
Site Admin
Contacteer:

28 aug 2008, 18:27

Kennelijk toch niemand onder de indruk van DE wereldfabrikant? :P
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
mcTommi
Contacteer:

28 aug 2008, 22:18

Je moet eens weten HOEVEEL Aristona ik sinds dat ik dat gelezen heb in huis heb gehaald !!!
Het is toevallig nog waar ook, hahaha. Die malle Aristona-varianten....TE leuk. De platenspelers gaan wel, die verschillen niet veel, maar wat ze van de K7-spelers gemaakt hebben onder de Aristona-merknaam, oh my.....

Maar nou zei mijn oude wijze vader (MIJN vader weet aaaaaaalles) dat Aristona de LUXE variant was van Philips vroeger, terwijl IK altijd dacht dat Erres en Aristona sjiepskeet Philips was, 10 % goedkoper en zo.
Of was dan toch Aristona sjieker dan Philips en Erres de goedkope achterneef ?
Wie heeft er prijslijsten ? Ik ken ze alleen van Philips !
Plaats reactie