Na 4 jaar eindelijk Thomas bereid gevonden mijn N5846 te repareren, d.w.z. de bekende tandwielen te vervangen. Had het al zelf in 2012 een keer geprobeerd maar dat was geen succes. Heb er eenvoudig niet de juiste tools voor. Vorige week het loopwerk er uit gemonteerd (dat kan prima) en het geheel met stekkers etc. in een van schuim voorzien kleine doos naar Thomas verstuurd. Nu wachten op resultaat. Pittige prijs, dat wel !
N5846 tandwieltjes / reparatie loopwerk
Moderator: Moderators
- Thomas
- Site Admin
- Contacteer:
Dag Robbert,
Het loopwerk is goed aangekomen en ik ga er snel mee aan de gang. Tandwieltjes heb ik voorradig dus daar zal het niet aan liggen. Maar de prijs... daar waren we het in de e-mail toch al over eens geworden? En hij wordt er ook nog eens voor thuisbezorgd...
Het loopwerk is goed aangekomen en ik ga er snel mee aan de gang. Tandwieltjes heb ik voorradig dus daar zal het niet aan liggen. Maar de prijs... daar waren we het in de e-mail toch al over eens geworden? En hij wordt er ook nog eens voor thuisbezorgd...
Ik wilde het indertijd zorgvuldig in beeld brengen en heb de zaken wat overdreven, frontplaat er af en alles in exploded view tonen. Over de prijs ben ik zeer tevreden, mijn dank is groot. 
Nog wat foto's van een liefhebber cassette decks.

Nog wat foto's van een liefhebber cassette decks.