DCC tape kopieëren

De compact cassette was een schitterende uitvinding van Philips en werd een wereldwijd succes. Ook bandrecorders blijken een tijdloos populair medium.Kun jij ook geen genoeg krijgen van die sfeervol draaiende spoelen? Deel hier je magnetische passie!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Harry

18 jul 2019, 21:22

Domme vraag misschien, maar ik leer graag wat bij :wink:
In het topic over de DCC-dagen, wat ik niet met deze vraag wilde vervuilen, las ik:
johanh schreef:
18 jul 2019, 18:55
ik hoop dat echt de ontwikkeling van deze 175 model een Back-up cabel via USB eraan komt, om alsnog mijn originele DCC tapes een Back-up kan maken
Wat mij niet duidelijk is, waarom kan dat nu niet? Een DCC speler heeft toch een digitale output? Ja, dan kan er vervolgens een copybit in de weg zitten, maar er is genoeg apparatuur wat daar wel raad mee weet zoals de Behringer Utramatch die hier staat. En daarna kun je toch weer digitaal opnemen?
Waar maak ik nou een denkfout? Kan het zelf niet meer testen, mijn enige werkende DCC is vorig jaar naar HermanH verhuisd.
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
mikey

18 jul 2019, 22:00

Altijd gedacht idd dat je een keer digitaal kon kopieren tenminste bij DAT wel dacht ik :think:
Bestaat er medicatie voor het stapel virus :?:
Helaas nog niet :pray:
Daarom dus veel Philips en JVC stapels die langzaam maar zeker groeien :shock:
dccmuseum
Contacteer:

20 jul 2019, 08:23

Harry schreef:
18 jul 2019, 21:22
Domme vraag misschien, maar ik leer graag wat bij :wink:
In het topic over de DCC-dagen, wat ik niet met deze vraag wilde vervuilen, las ik:
johanh schreef:
18 jul 2019, 18:55
ik hoop dat echt de ontwikkeling van deze 175 model een Back-up cabel via USB eraan komt, om alsnog mijn originele DCC tapes een Back-up kan maken
Wat mij niet duidelijk is, waarom kan dat nu niet? Een DCC speler heeft toch een digitale output? Ja, dan kan er vervolgens een copybit in de weg zitten, maar er is genoeg apparatuur wat daar wel raad mee weet zoals de Behringer Utramatch die hier staat. En daarna kun je toch weer digitaal opnemen?
Waar maak ik nou een denkfout? Kan het zelf niet meer testen, mijn enige werkende DCC is vorig jaar naar HermanH verhuisd.

Je kunt altijd een (eerste) digitale kopie maken zonder problemen. Bij de kopie komt echter geen ITTS of ander aux info mee (artiest, track,lyrics info etc). De bedoeling van dit project is dat het dan wel zou kunnen om deze info mee in een kopie te nemen.
Harry

20 jul 2019, 08:29

Aha, zo werkt dat. Bedankt voor de info!
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
Plaats reactie