Deurtje probleem!

De compact cassette was een schitterende uitvinding van Philips en werd een wereldwijd succes. Ook bandrecorders blijken een tijdloos populair medium.Kun jij ook geen genoeg krijgen van die sfeervol draaiende spoelen? Deel hier je magnetische passie!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
johanh

13 jul 2019, 12:39

Hoi, ik heb namelijk een probleem onterend met het deurtje van mijn technics RS-DC8 DCC Deck, ik had deze uit elkaar gehaald voor de elco's te vernieuwen wat trouwens gelukt is en ook nieuwe snaar perfect geplaatst, maar nu heb ik heb probleem dat deze Deck wat hij vroeger wel werkte, het deurtje bij het openen werkt, maar na 5tal seconden vanzelf weer dicht gaat en ik haast geen tijd heb om er een DCC tape in te leggen, dit ook zonder tape!
Vroeger voor ik deze dingen vernieuwd had deed ik het deurtje open en bleef dit ook open en als ik dan een DCC tape inlegde ging deze dicht vanzelf hoe het moest dus, nu niet meer.
Ik denk aan een switchen schakelaar, ik heb deze nogtans ook met een heeeel klein beetje contact spray gedaan, is daar dan iets misgegaan, en welke moet ik dan nagaan?
Hopelijk kan iemand echt helpen hiermee
johanh

14 jul 2019, 17:44

Oei, iedereen is net op vakantie! :lol:
Remi

15 jul 2019, 18:38

het lijkt erop dat een van de switchjes al vroegtijdig bediend wordt, of al ingedrukt is. misschien kan je dat nog eens checken. Of komt er een draadje van zo'n switch per ongeluk tegen massa of iets dergelijks
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
Plaats reactie