Tuner 22RH651 van schoffie tot pronkjuweel

FM, AM, voor ieder wat wils. Tuners zijn nog steeds hot en Philips heeft een hoop mooie gemaakt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Remi

06 apr 2007, 21:02

van de week eindelijk ook de tuner te pakken gekregen die bij de vissenoog serie hoort.
En de tuintafel met bankjes toevallig ook diezelfde dag

Afbeelding

hij is goed geconserveerd met nicotine en viltstift :evil:
Afbeelding

wereld prijs:
Afbeelding

kunststof plaat aan de rechterkant is weg
Afbeelding

en dan kan links niet achterblijven
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hij is bijna 31 jaar oud 8)
Afbeelding

zonder te slopen kan je niet poetsen :wink: dus alles los en met afwasmiddel schoonmaken. de viltstift moest met Cif en een schuursponsje :shock: te pakken genomen worden
Afbeelding

woot! nog mooier dan die in de folder :P Alle lampjes zijn hier al vernieuwd. lichtshow volgt :)
Afbeelding

even dichterbij kruipen
Afbeelding

Dit is toch om wild van te worden? mooi spul man van Philips! hup: extra groot plaatje :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

knap he? er zit alleen een schroevedraaier in het antenne gat :D
Afbeelding

Afbeelding

glow in the dark modus:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ook aan de bovenkant is het een snoepie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

deze krassen zien er in 't echt toch minder erg uit gelukkig
Afbeelding

wat een verschil he? een avondje knutselen doet wonderen. Leuk ding, ik ben er blij mee.
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
M. Miller
Contacteer:

06 apr 2007, 22:52

Wauw! Mooi man!

Ik heb de combi 551/651 ooit voor een flink bedrag van Marktplaats gehaald (nouja, 50 euro... Valt nog mee!). De 651 zie vrij vaak, maar de 551 is echt ontzettend zeldzaam geworden.

Moet ik je nog steeds die 651 sloopbak uit de kringloop halen hier? Of heeft iemand anders wellicht interesse? Ik geloof dat 'ie wel zn zijkantjes nog heeft.
Remi

07 apr 2007, 01:17

Hoi Marc, ja leuk he?

als je 'm voor 5 euro mee kan krijgen graag! moet je 'm wel even voor me bewaren dan :P
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
Jeroen

07 apr 2007, 19:02

Laatst gewijzigd door Jeroen op 17 mei 2007, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas
Site Admin
Contacteer:

07 apr 2007, 20:03

Remi,

Mooi vakwerk man! Daar heb je weer een heerlijk dagjeaan kunnen knutselen, en het resultaatmag er zéker zijn. Wat zijn ze het waard hè, deze mooie apparaten... Die lichtshow is ook ontzettend mooi, chapeau!

Grt
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Remi

07 apr 2007, 20:32

Jeroen schreef:Hehe sjonge wat een werk.. hoe los je dat op met die plaatjes aan de zijkant?
:P gewoon wachten...tot ik complete zijkanten kan vangen.

klem zetten tussen een 561 en een 551 kan ook nog, dan zie je d'r ook niets van :wink:
Thomas schreef:Remi,

Mooi vakwerk man! Daar heb je weer een heerlijk dagjeaan kunnen knutselen, en het resultaatmag er zéker zijn. Wat zijn ze het waard hè, deze mooie apparaten... Die lichtshow is ook ontzettend mooi, chapeau!

Grt
juist omdat deze zo vies was is het zo leuk om te zien hoe mooi hij er onder vandaan komt.
En het scheelt natuurlijk ook dat alle lampjes op voorraad waren, dan kan ie meteen weer in vol ornaat op het podium :D
Bruis

07 apr 2007, 22:10

Remi, dat heb je knap gedaan en ook je manier van verslag doen vind ik gevat. Ook op je webside doe je dat met de reparaties van een 4520 recorder en de 567-en. Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar jouw collectie Philipsen en met mij vast velen. Mogen we die binnenkort in dit theater verwachten? Of ben ik nu te vrijpostig? :oops:

Goed gaon! :wink:
Dat Philipsgeluid uit de seventies... De latere Akai, Revox en JVC wisten mij niet zo te bekoren als de oude Philipsen die nu weer mijn luidsprekers aansturen! Maar... Bose rules, again! Nog mooier man!!
marathon1994

17 dec 2009, 22:18

Mooie x Mechelse Herder[heb ik ook gedaan africhten bij de K.N.P.V ] maar dit even terzijde.
De tuner een beauti,deze zoek ik ook nog.

Groet,n.

Henk.
Bruis

19 dec 2009, 11:47

Hallo Henk,

Nou die 651 die je van jouw zolderkamer verbannen hebt doet het nog prima hoor in mijn gelijkvloerse zolderkamer. :twisted: :mrgreen:
Maar ik had een maand of twee geleden nog zo'n doos gevonden. Ik heb hem gisteravond even open gehad om te kijken wat voor schade er binnenin zou zijn. Het is toch erger dan gehoopt. De afstemdraad ligt er af en dat komt door een afgebroken gelijde wieltje. En die lag niet meer onderin. Anders was de lijmpot er wel aan te pas gekomen. De voorkeurzenders doen het wel, maar stereo-ontvangst is er niet. Dus... jammer anders had ik je graag geholpen.
Dat Philipsgeluid uit de seventies... De latere Akai, Revox en JVC wisten mij niet zo te bekoren als de oude Philipsen die nu weer mijn luidsprekers aansturen! Maar... Bose rules, again! Nog mooier man!!
marathon1994

20 dec 2009, 15:50

Hoi Bruis dat weet ik,en ook als je wat tegenkomt neem het maar mee, :D

Ja de peijs die weet je zelf wel,of mail mij dan maar even
Siebe
Contacteer:

14 apr 2010, 15:44

Hallo Remi,

Heb je nog zijkantjes kunnen krijgen ? ik heb er nog twee over dus die mag je wel van me overnemen mocht je nog niks hebben.

Zacht prijsje :D

Groet, Siebe
Remi

14 apr 2010, 17:42

ja ik heb een andere tuner erbij inmiddels voor onderdelen, maar wellicht toch handig om twee zijkanten erbij te hebben.
bedankt voor het aanbod, PM me maar even
Plaats reactie