Fm lock?

FM, AM, voor ieder wat wils. Tuners zijn nog steeds hot en Philips heeft een hoop mooie gemaakt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
4000ds devil

03 nov 2017, 18:43

Ik heb een f2212 tuner waar de knop FM LOCK op zit, waar dient dit voor???? Als ik deze indruk gebeurd er ook niets, de tuner ontvangt verder prima, zit aan de kabel voor Arrow classic rock :D
Harry

03 nov 2017, 20:57

Is dat niet een andere term voor AFC ?
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
HermanH

03 nov 2017, 21:14

Even rondje museum gedaan, maar ik heb geen tuner met FM-Lock. Maar het zou mij niet verbazen als Harry gelijk heeft en dat het vergelijkbaar is met AFC.

Het viel mij wel op dat alle digitale tuners die ik heb geen van alle FM-Lock of AFC meer hebben. Kennelijk is dat niet meer nodig. Wel hebben alle SNC aan boord. Maar vanaf het moment dat je kabelradio hebt lijkt mij AFC en SNC niet meer nodig.
4000ds devil schreef:... Arrow classic rock ...
Eindelijk een lotgenoot.
Paar Philips apparaten + nog wat Technics spul. Maar niet zoveel als jullie.
snameroc

03 nov 2017, 21:39

Haperings vrij?
HermanH

03 nov 2017, 21:45

snameroc schreef:Haperings vrij?
Nee.
Ik heb al 3x een Ziggo monteur over de vloer gehad en alle 3 hebben ze het probleem vastgesteld. Maar de oplossing ligt ergens in de wijkkast. Vermoedelijk is er een omzetter die niet goed functioneert. Het probleem lijkt ook steeds erger te worden. Af en toe ben ik seconden het signaal kwijt of ben ik ineens seconden verder in een nummer. Nog afgezien van het feit dat elke 5 minuten wel een signaalrimpeling optreedt.

Ik heb wel een nieuw modem. Nu is er weer overal wifi. Meestal heb je wifi problemen in betonnen koloshuizen. Maar wij hebben hier een open, veelal houten constructie. Dus normaal gesproken moet je dan wifi tot ruim over de perceelsgrenzen hebben. Onze buurman zit 50 meter verderop met zijn wifi modem en kan bij ons in kantoor op zijn eigen wifi werken.

Maandag maar weer eens bellen.
Paar Philips apparaten + nog wat Technics spul. Maar niet zoveel als jullie.
snameroc

03 nov 2017, 22:11

Toch geloof ik dat niet want hier was het ook niet goed en wij zitten echt niet op jouw wijkkast. Ik denk dat het hogerop zit. Ik zal morgen nog eens een uurtje luisteren.
4000ds devil

12 nov 2017, 11:27

HermanH schreef:Even rondje museum gedaan, maar ik heb geen tuner met FM-Lock. Maar het zou mij niet verbazen als Harry gelijk heeft en dat het vergelijkbaar is met AFC.

Het viel mij wel op dat alle digitale tuners die ik heb geen van alle FM-Lock of AFC meer hebben. Kennelijk is dat niet meer nodig. Wel hebben alle SNC aan boord. Maar vanaf het moment dat je kabelradio hebt lijkt mij AFC en SNC niet meer nodig.
4000ds devil schreef:... Arrow classic rock ...
Eindelijk een lotgenoot.
:D de beste zender ooit en hier in huis een begrip.
Plaats reactie