Eerst maar is de de elko's controleren. En tot mijn schrik kwamen daar geen mooie blauwe elko's onder de versterker print vandaan maar oerlelijke rode van het merk MICRO.
Na het meten van de elko's lijken ze goed te zijn.(worden nog wel vervangen door andere a merk elko's) Maar weer verder zoeken dus. Nu kwam ik uit bij de gelijkrichter print. daar kom wel 33v ac op maar komt maar 1v dc af. Dus ik dacht van ja gevonden er zal wel een diode defect zijn. maar niks bleek minder waar die zijn nog gewoon goed. Als ik alle belasting van de print haal dan heb ik gewoon 40v dc.
Ik heb eerst alle groot verbuikers maar is los gehaald. Van de eindtorren heb ik de collector los gehaald en de elko's liggen nu los. Maar nog steeds 1v. Naar de versterker print lopen 2 kabeltjes. Als ik daar van de linker (pin 1) los haal heb ik ongeveer 4,5v dc. Als ik nu De linker weer aansluit en dan de rechter(pin2) los haal heb 1,2v.
Verder ben ik niet gekomen met meten. Had nog andere dingen te doen. Maar er word niks warm en kan op het oog niks vinden. Ik ga vanavond even verder met zoeken maar is er iemand die dit probleem kent? Of die misschien een aanwijzing heeft waar ik moet zoeken?