Goodsell CTR-585 educatieve cassetterecorder

Natuurlijk is er meer in de wereld dan alleen vaderlands trots. Waar stoeien we nog meer mee? Laat het hier zien!

Moderator: Moderators

rcor

22 sep 2018, 19:51

Beste mede forum leden,

Sinds enige tijd ben ik in bezit van een educatieve cassetterecorder van Goosell (type CTR-585):
Afbeelding

Ding is volledig mono en heeft een ingebouwde versterker met speaker. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om een externe speaker aan te sluiten en kun je hem middels een vijf-polige din stekker aansluiten op een losse receiver of versterker.

Op zich een best geinig ding, maar helaas ontbreekt de klep aan de voorzijde bij het mechaniek waar je je bandje normaliter in moet steken. Deze is blijkbaar in het verleden bij deze speler compleet afgebroken (er zat nog een klein rest stukje plastic, maar de rest van de klep is helaas niet meer aanwezig).

Vermoedelijk ziet het klepje er ongeveer het zelfde uit als bij deze Goodsell educative speler:
Afbeelding

Mijn vraag: heeft iemand zo'n klepje toevallig liggen of weet iemand er ergens een te koop te staan?
Ik probeer de speler namelijk weer helemaal gaaf te maken uit nostalgisch oogpunt... Het veertje dat tussen het klepje en de behuizing zat heb ik nog steeds en was nog aanwezig, dus dat is gunstig...

Voor wie iets weet of mij aan het klepje kan helpen: alvast dank hiervoor!

Edit 20:56 uur:
Zojuist per toeval een hele cassetterecorder van een ander model uit dezelfde tijd gespot op Ebay waar het klepje goed zichtbaar is. Dus Nu even een nieuw plaatje erbij plaatsen:
Afbeelding
Plaats reactie