2x DSS 930 + DSC 950 (FT930?)

Het digitale broertje van onze MFB; Digital Speaker System. In de jaren '90 bouwt Philips voor de lol wederom een aantal actieve speakers van superklasse.

Moderator: Moderators

movieman

30 jan 2017, 14:20

Naar verluid is de 587 de mooiste en beste MFB dus nooit wegdoen! Vermoedelijk zat er een engeltje op je schouders toen je ze op hebt geslagen... Tweedehands zijn ze derhalve ook erg duur. Probleem van de DSS-en is het middengebied, schijnt niet goed te zijn volgens kenners, de MFB's hebben dit euvel niet. Het concept MFB is tijdloos zullen we maar zeggen... Hedendaagse Chinese rommel moet je in de schappen laten staan, zo simpel is het.
Jos Aussum

31 jan 2017, 12:13

Vandaag de ab van logitech harmony 350 gekocht voor mijn DSC950.
Software gedownload alles geinstaleerd en het werkt perfect alle knoppen die op de originele ab zitten kun je ook progameren op deze ab.
Echt een fluitje van een cent.

Bedankt Movieman en logitech natuurlijk.
Kojak

31 jan 2017, 18:39

Probleem van de DSS-en is het middengebied, schijnt niet goed te zijn volgens kenners, de MFB's hebben dit euvel niet. Het concept MFB is tijdloos zullen we maar zeggen...
Nou nou, Movieman en zijn lofzang over MFB, kortom hij heeft het licht gezien!!! :D :D
Wellicht nu een beetje spijt dat ik destijds die 532 van jou bij Henk heb achter gelaten.....?
Maar oké, je mag er wel een paar van mij lenen hoor, roep maar, ik heb ruime keus.....let wel in bruikleen.
Welke ik weg wil doen weet ik nog steeds geeneens.....
(Kojak, die zijn visoog verslaving volledig in de hand heeft !!)
movieman

31 jan 2017, 18:47

Ik gun ze Henk van harte, heb er geen spijt van.
Plaats reactie