De klusjesman, de boerderie, bovenop het nieuws en de V-boys, Koud hé.
Directe link:
http://www.youtube.com/watch?v=_I_lGTAU-oU
Moderator: Moderators
Ik kan dat gewoon snachts aanzetten als ik slaapjamie schreef:Zo... Jij hebt ook niet stil gezeten vandaag...
Goh, heb je soms een dealtje met Guido (Gouweloos) gedaan ?Dominic schreef:Mocht je klaar zijn met de beta's en een nieuw thuis zoeken dan heb ik interesse. Afgelopen tijd zijn er bij mij alleen maar tapes met gekopieerde films aangespoeld.
Hitlerpropaganda.. Ja anno 2014, het bestaan nog echt.Harrie schreef:Gaaf, bedankt voor het delen. erg leuk om weer eens te zien.
en je laat je toch niet 'bedreigen' als je zoiets op YT zet ?
Er mag van alles op TV, tot het goorst toe, en dan mag de Pin Up club niet..?
Met een rotor.. en dan mocht ik als klein ventje aan de knop draaien.hilko schreef:Prachtige beelden, Otto. Voor mij een mooi stukje tienersentiment (vooral die Pinup club). En Verona...prachtig gewoon, ik kan er nog net zo om lachen als zo'n dertig jaar geleden.
Mooie programma's zoals ze tegenwoordig niet meer gemaakt (mogen) worden uit een tijd dat we nog een antenne op ons dak hadden waar we Ijsselstein,Hoogersmilde of een andere zendstation binnenharkten. Maar vooral...we hadden elke dag weer een zendersluiting, heerlijk...geen prutreclame of herhalingen meer midden in de nacht!