Video opeens weer handel?

Ook op TV en videogebied heeft Philips diverse hoogstandjes op zijn naam staan. Denk aan VCR, Video2000 en de diverse onverwoestbare TV chassis. Al het tele-gebabbel kan hier plaatsvinden!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
gromsound
Contacteer:

10 jul 2019, 16:53

Moet je dit zien!! 800 recorders op voorraad. Wie zei dat video dood was?
Als iemand er bedrijfsmatig aan begint moet er toch wel handel in zitten, zeker tegen die prijzen.
(ja of ze zijn over een half jaar faljiet dan was het geen goed idee :lol: )

https://vcrshop.nl/index.php?route=prod ... arch=v2000

aha: contact-> lelystad :wink:
leuk speeltje zon webshopfrontje, net echt.
Laatst gewijzigd door gromsound op 10 jul 2019, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
lijdt aan AMHD - alles moet het doen
TDrogt

10 jul 2019, 16:58

Ze houden het iig wel langer dan een half jaar vol op Ebay :think:
Groetjes Tim.

Vanalles waar Philips op staat, van Buizen TV tot LED lamp.
elwin
Contacteer:

10 jul 2019, 21:45

Branko biedt zo'n beetje op alles waar een videocassette ingestopt kan worden op marktplaats en na een avondje driftig afstoffen staan ze dan te shinen in zijn webshop met een zeer creatief prijskaartje.
Ik ben er wat dat betreft wel klaar mee, op marktplaats is op video gebied weinig leuks meer te halen met dat soort sprinkhanen.
Een echt met liefde en kennis van zaken weer netjes gemaakte (dus kritische elco's vervangen, nieuw drukrolletje, schoon loopwerk en zorgvuldig gereinigde koppen) 2e generatie VCC mag echt wel 5 tientjes kosten. Maar een rug voor een VR2340, dat is de gekte echt wel voorbij.
mikey

11 jul 2019, 11:43

Ooit ook een mail via mp van hem gehad toen ik een jvc dvhs in de aanbieding die toen ook op zijn site stond alleen de mijne was veel mooier en compleet maar zijn bod was toen :naughty:
Maar die prijzen zijn idd wel een beetje erg veel.
Bestaat er medicatie voor het stapel virus :?:
Helaas nog niet :pray:
Daarom dus veel Philips en JVC stapels die langzaam maar zeker groeien :shock:
gromsound
Contacteer:

11 jul 2019, 16:21

inderdaad zinloos. dit gaat natuurlijk echt niemand betalen dus vandaar dat ik schreef ''een webwinkelfrontspeeltje'' (winkeltje spelen deed ik als kleuter nog wel eens). Maar als er 1 malle yank zon ding bestelt (en betaalt) is alles lonend geweest.

Bij een paar apparaten staat ''refurbished'' ben benieuwd hoe dat dan gedefinieerd is. In een vcc kan je hooguit de accu en de rol vervangen. en als je een voorraad NOS koptrommels hebt die wellicht ook nog. maar verder? al die elcos? denk dat je de kwetsbare dubbelzijdige prints eerder molt met zon operatie.

100 eu voor de papieren VCR reinigingsteep, ik heb een doos vol, gratis mee aangespoeld in de loop der tijden. je hebt er niks aan.
lijdt aan AMHD - alles moet het doen
Otto

11 jul 2019, 16:44

elwin schreef:
10 jul 2019, 21:45
Branko biedt zo'n beetje op alles waar een videocassette ingestopt kan worden op marktplaats en na een avondje driftig afstoffen staan ze dan te shinen in zijn webshop met een zeer creatief prijskaartje.
Je slaat de spijker op zijn kop. Even afstoffen en het is €300 meer waard.
Wat mij betreft is deze snuiter weinig serieus te nemen.
gevalletje: Biedt op alles 5 tientjes waar een videocassette in past.

Hij kocht eens een Laserdisc speler van een bekende van mij voor ik meen iets van €70,-
Een week later stond dat ding voor €800 op zijn websites (bewijs hier ter inzage)
gromsound schreef:
11 jul 2019, 16:21
Bij een paar apparaten staat ''refurbished'' ben benieuwd hoe dat dan gedefinieerd is. In een vcc kan je hooguit de accu en de rol vervangen. en als je een voorraad NOS koptrommels hebt die wellicht ook nog. maar verder? al die elcos? denk dat je de kwetsbare dubbelzijdige prints eerder molt met zon operatie.
Neem een magische stofdoek, daar kun je alles mee repareren. :mrgreen:
- Digitaliseert alle voorkomende videosystemen.
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's (innamestop, geen plek meer)
Plaats reactie