Philips VR2324 witte strepen

Ook op TV en videogebied heeft Philips diverse hoogstandjes op zijn naam staan. Denk aan VCR, Video2000 en de diverse onverwoestbare TV chassis. Al het tele-gebabbel kan hier plaatsvinden!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
carlhxe

04 nov 2018, 21:05

Het leek mij leuk om een Video2000 recorder aan de Philips collectie toe te voegen. Daar heb ik als klein kind leuke herinneringen aan. Zo heb ik ook nog een partij banden uit mijn jeugd en die speel ik vandaag dus af op een Philips VR2324 werkend gekocht op Marktplaats. :D

Maar ik zie toch best veel witte horizontale streepjes over het beeld, op sommige banden meer dan andere.
Kan dit nu versleten banden betekenen of moet ik het in de recorder zoeken?
carlhxe

04 nov 2018, 23:00

Pardon, inmiddels een andere post over hetzelfde onderwerp gevonden. Ik had beter moeten zoeken!
carlhxe schreef:
04 nov 2018, 21:05
Het leek mij leuk om een Video2000 recorder aan de Philips collectie toe te voegen. Daar heb ik als klein kind leuke herinneringen aan. Zo heb ik ook nog een partij banden uit mijn jeugd en die speel ik vandaag dus af op een Philips VR2324 werkend gekocht op Marktplaats. :D

Maar ik zie toch best veel witte horizontale streepjes over het beeld, op sommige banden meer dan andere.
Kan dit nu versleten banden betekenen of moet ik het in de recorder zoeken?
video mannetje

24 jan 2019, 21:45

dtf slepers op de kopschijf zijn vuil of versleten . probeer die maar eens schoon temaken met zuiver alcohol vaak helpt dat.
Plaats reactie