Problemen Docserver definitief opgelost

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Thomas
Site Admin
Berichten: 11665
Lid geworden op: 16 jun 2005, 14:55
Locatie: Lochem, Gelderland
Contacteer:

Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Thomas » 29 apr 2014, 19:53

Beste allemaal,

De problemen met de docserver zijn hopelijk definitief opgelost. De docserver gaf al enkele maanden met tussenpozen problemen waardoor de handleidingen, service manuals en folderscans niet bereikbaar waren. Het probleem kwam maar niet boven water maar het bleek uiteindelijk te gaan om een synchronisatieprobleem van de DNS server. Dankzij ingrijpen van de webhost moet dit probleem nu opgelost zijn!
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 9320
Lid geworden op: 25 dec 2011, 11:24
Locatie: Geldersche Achterhoek
Contacteer:

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Harrie » 29 apr 2014, 22:29

mooi dat het ( hopelijk definitief ) opgelost is :D
we bedanken de webhost voor de moeite.
F7215,AH103,AH109+209+309,AH305,AH306,N5431,N2554,N5846,N7300,EW5506,N6330,22AH109,
CD104,CD204,RH831,RH732,RH720,AH794,VR2340,VR600,CD670,CD582,CDR760,CD930,CD100,
DCC951,DCC900,CDi210,VLP720, 2xAH489, 2xJBLG7, 4xAH492H, 2xMFB 587, 4xMFB544, 4xMFB541

Gebruikersavatar
Harry
Berichten: 8260
Lid geworden op: 07 dec 2009, 19:58
Locatie: Bij Arnhem

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Harry » 09 jul 2015, 10:51

Thomas, wil je misschien even kijken naar de docserver? Heb het idee dat 'ie er uit ligt, kon net niet bij de luidspreker datasheets

Gebruikersavatar
Remi
Berichten: 9947
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:04
Locatie: bij Arnhem

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Remi » 09 jul 2015, 11:10

idem met de webmail, die ligt er ook al weer heel lang uit
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"

Gebruikersavatar
Thomas
Site Admin
Berichten: 11665
Lid geworden op: 16 jun 2005, 14:55
Locatie: Lochem, Gelderland
Contacteer:

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Thomas » 10 jul 2015, 09:02

Thomas, wil je misschien even kijken naar de docserver? Heb het idee dat 'ie er uit ligt, kon net niet bij de luidspreker datasheets
Opgelost!
idem met de webmail, die ligt er ook al weer heel lang uit
Stuur ik je een PB over :)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!

Gebruikersavatar
correltje
Berichten: 3577
Lid geworden op: 24 aug 2010, 13:29
Locatie: Empel (bij Den Bosch)

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor correltje » 10 jul 2015, 10:56

Thomas, wil je misschien even kijken naar de docserver? Heb het idee dat 'ie er uit ligt, kon net niet bij de luidspreker datasheets
Opgelost!
idem met de webmail, die ligt er ook al weer heel lang uit
Stuur ik je een PB over :)
Ik heb ook problemen met de webmail, weet je nog Thomas?
Bronnen: GA202, 2X GA212, GA222, AF877, CD104, CD911, 22RH651, TK610, TU 3900, TX-400, N4504.
Versterkers/Receivers: 2X NL312H, 22RH550, 22RH551, 22AH762, AX-500
Weergevers: KEF RR102, ADK2525, N6320, N6330/99, MFB: 2X 541, 532, 544, 586, 587

Gebruikersavatar
Thomas
Site Admin
Berichten: 11665
Lid geworden op: 16 jun 2005, 14:55
Locatie: Lochem, Gelderland
Contacteer:

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Thomas » 10 jul 2015, 14:32

Dag Cor,

Sorry, dat moet me even ontschoten zijn. Ik wil je vragen om in te loggen op webmail via deze link: http://www.mfbfreaks.com/squirrelmail . Bij Remi bleek de link in zijn favorieten niet meer te kloppen sinds de verhuizing naar de nieuwe server; mogelijk is dat bij jou ook het geval?
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!

Gebruikersavatar
correltje
Berichten: 3577
Lid geworden op: 24 aug 2010, 13:29
Locatie: Empel (bij Den Bosch)

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor correltje » 10 jul 2015, 15:58

Hoi Thomas,
Dat is bij mij niet het probleem, hij kent mijn login + password niet meer en dat is alleen bij de webmail:
Unknown user or password incorrect.
Ik heb mijn password niet gewijzigd en opnieuw invoeren werkt ook niet. Via mijn mail client thuis werkt het nog wel......

Grtz,
Cor.
Bronnen: GA202, 2X GA212, GA222, AF877, CD104, CD911, 22RH651, TK610, TU 3900, TX-400, N4504.
Versterkers/Receivers: 2X NL312H, 22RH550, 22RH551, 22AH762, AX-500
Weergevers: KEF RR102, ADK2525, N6320, N6330/99, MFB: 2X 541, 532, 544, 586, 587

Gebruikersavatar
Thomas
Site Admin
Berichten: 11665
Lid geworden op: 16 jun 2005, 14:55
Locatie: Lochem, Gelderland
Contacteer:

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor Thomas » 10 jul 2015, 16:11

Gaan we in duiken, ik mail je over het verdere verloop ;)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!

Gebruikersavatar
correltje
Berichten: 3577
Lid geworden op: 24 aug 2010, 13:29
Locatie: Empel (bij Den Bosch)

Re: Problemen Docserver definitief opgelost

Berichtdoor correltje » 10 jul 2015, 19:32

Gaan we in duiken, ik mail je over het verdere verloop ;)
Oké, thx!
Bronnen: GA202, 2X GA212, GA222, AF877, CD104, CD911, 22RH651, TK610, TU 3900, TX-400, N4504.
Versterkers/Receivers: 2X NL312H, 22RH550, 22RH551, 22AH762, AX-500
Weergevers: KEF RR102, ADK2525, N6320, N6330/99, MFB: 2X 541, 532, 544, 586, 587


Terug naar “Updates en Mededelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast