Meeting 2013: Hij komt er!

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Thomas
Site Admin
Contacteer:

11 jan 2013, 21:46

Mededeling:

We hadden met z'n allen één goed voornemen voor dit jaar en dat was een Meeting. Welnu, de Meeting komt er! Zaterdag 30 maart 2013 is bij deze officiëel de datum van de volgende MFBfreaks Meeting. Ook deze keer weer zal de dag grotendeels in het teken staan van Philips jaren ’60 – ’70 Hifi apparatuur en staan natuurlijk onze geliefde Motional Feedback luidsprekers centraal.

Er is gelegenheid voor het “showen” van eigen apparatuur en ook verkoop en ruilhandel zijn mogelijk. De MFBfreaks.com Webshop zal met een selectie uit het assortiment aanwezig zijn tegen speciale Meetingtarieven. Natuurlijk zal er weer een Grote Luistertest plaatsvinden waarbij actief en passief luidsprekerwerk het vuur aan de schenen zal worden gelegd. Daarnaast zullen enkele interessante reparatie demonstraties worden gegeven die zowel voor de beginnende als de gevorderde MFBfreak leerzaam kunnen zijn bij het repareren en/of restaureren van zijn (of haar!) MFB boxen. De feestelijke afsluiting van de dag wordt gevormd door de MFBfreaks Tombola; het verloten van diverse door medefreaks beschikbaar gestelde items. Hierbij zullen ook een aantal prijzen door de MFBfreaks.com Webshop beschikbaar worden gesteld.
Wederom een onvergetelijke Meeting!
Wederom een onvergetelijke Meeting!
Deelname en toegang:

De entreekosten voor de MFBfreaks Meeting bedragen EUR 10,00 Betalen kan bij binnenkomst; leden die zich vooraf hebben ingeschreven kunnen, zoals altijd, rekenen op een badge met naam om zich te identificeren. Op deze badge bevindt zich tevens jouw persoonlijke (geluks?)nummer voor de Tombola, die aan het einde van de middag plaats zal vinden. Bij de entreeprijs inbegrepen zijn tevens 1 kop koffie/thee en 2 broodjes (ham en/of kaas) tijdens de lunch en 1 lot voor deelname aan de Tombola. Organisatorisch is het helaas niet mogelijk om "lunch-loze" entree te betalen; des te meer reden om er lekker op tijd bij te zijn! “De Stolp” beschikt over een bar waar gedurende de hele dag tegen betaling warme en koude dranken verkrijgbaar zijn.

Deelname aan de Meeting is mogelijk door je vooraf in te schrijven in het hiervoor geopende inschrijftopic op het Forum. Bij inschrijven voor de Meeting graag het volgende vermelden:

- Voornaam, Achternaam (forumnaam)
- Kom je als bezoeker of wil je iets uitvoeren/demonstreren/verkopen? Zo ja…
- Wil je een tafel reserveren?

Op deze manier kunnen we de organisatie zo probleemloos mogelijk laten verlopen.

Datum en tijd:

Zaterdag 30 maart 2013
Aanvang: 10.00 uur
Einde: 17.00 uur

De Meeting zal gehouden worden op het vertrouwde adres dat - ongeveer - centraal in Nederland ligt en alle accomodaties biedt die we ons kunnen wensen.
Wijkcentrum De Stolp
Wijkcentrum De Stolp
Wijkcentrum de Stolp
Rijnstraat 497
5215EJ Den Bosch
http://www.wijkcentrumdestolp.nl
Google Maps

Routebeschrijving:

Vanuit Utrecht.

Je komt via de rijksweg A2 richting ’s-Hertogenbosch en gaat bij Hedel de maas over. Volg de A2 rondweg ’s-Hertogenbosch. Neem de afslag “De Brand/Veghel/Helmond/Aawijk” afrit 21 en ga onder aan de afrit rechts richting Aa-Wijk. Ga bij de eerste stoplichten in de bebouwde kom rechtsaf de Sumatrastraat in. Aan het einde van de weg op de T splitsing rechtsaf de Rijnstraat in. Volg deze en ga rechtdoor bij een voorrangskruising waar de weg naar links gaat. Ga op dit punt over de drempel langs de Postbank rechtdoor. Na ongeveer 150 meter is “De Stolp” nr. 497 aan de rechterkant. Parkeren is links van het gebouw, wij hebben toegang aan de rechterkant van het gebouw.

Vanuit Eindhoven / Tilburg

Je komt via de rijksweg A2 of N65 richting ’s-Hertogenbosch.Volg de A2 rondweg
’s-Hertogenbosch. Neem de afslag “De Brand/Veghel/Helmond/Aawijk” afrit 21 en ga onder aan de afrit rechts richting Aa-Wijk. Volgende stoplichten rechtdoor. Ga bij de eerste stoplichten in de bebouwde kom rechtsaf de Sumatrastraat in. Aan het einde van de weg op de T splitsing rechtsaf de Rijnstraat in. Volg deze en ga rechtdoor bij een voorrangskruising waar de weg naar links gaat. Ga op dit punt over de drempel langs de Postbank rechtdoor. Na ongeveer 150 meter is “De Stolp” nr. 497 aan de rechterkant. Parkeren is links van het gebouw, wij hebben toegang aan de rechterkant van het gebouw.

Vanuit Rotterdam

Je komt via de rijksweg A59 richting ’s-Hertogenbosch en gaat bij knooppunt Empel de A2 op richting Eindhoven. Volg de A2 rondweg ’s-Hertogenbosch. Neem de afslag “De Brand/Veghel/Helmond/Aawijk” afrit 21 en ga onder aan de afrit rechts richting Aa-Wijk. Ga bij de eerste stoplichten in de bebouwde kom rechtsaf de Sumatrastraat in. Aan het einde van de weg op de T splitsing rechtsaf de Rijnstraat in. Volg deze en ga rechtdoor bij een voorrangskruising waar de weg naar links gaat. Ga op dit punt over de drempel langs de Postbank rechtdoor. Na ongeveer 150 meter is “De Stolp” nr. 497 aan de rechterkant. Parkeren is links van het gebouw, wij hebben toegang aan de rechterkant van het gebouw.

Vanuit Nijmegen / Arnhem

Je komt via de rijksweg A50 richting ’s-Hertogenbosch en gaat over de net tot snelweg omgebouwde A59. Ga bij knooppunt Hintham richting A2 Eindhoven. Volg de A2 rondweg ’s-Hertogenbosch. Neem de afslag “De Brand/Veghel/Helmond/Aawijk” afrit 21 en ga onder aan de afrit rechts richting Aa-Wijk. Ga bij de eerste stoplichten in de bebouwde kom rechtsaf de Sumatrastraat in. Aan het einde van de weg op de T splitsing rechtsaf de Rijnstraat in. Volg deze en ga rechtdoor bij een voorrangskruising waar de weg naar links gaat. Ga op dit punt over de drempel langs de Postbank rechtdoor. Na ongeveer 150 meter is “De Stolp” nr. 497 aan de rechterkant. Parkeren is links van het gebouw, wij hebben toegang aan de rechterkant van het gebouw.

Agenda

De agenda voor de Meeting zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt. Graag willen we zoveel mogelijk input van jullie hebben om de meest interessante en populaire items te kunnen aanbieden. Alle suggesties en voorstellen zijn welkom in het "brainstormtopic" dat hiervoor is opgericht. Ideeën en suggesties zijn welkom, het moet uiteraard wederom een onvergetelijke Meeting worden!

Hartelijke groeten,
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Rene

12 jan 2013, 12:32

Ik had voorzichtig gehoopt dat het op een zondag zou zijn, op zaterdag heb ik mijn winkeltje open.

Ik wens jullie veel plezier! Ik zie dat er ook een BNer komt...:-)
Thomas
Site Admin
Contacteer:

12 jan 2013, 12:39

Kun je niet dicht? Wegens omstandigheden gesloten? :mrgreen:
Thomas Baur
JohnP

12 jan 2013, 12:43

Ik had voorzichtig gehoopt dat het op een zondag zou zijn, op zaterdag heb ik mijn winkeltje open.

Ik wens jullie veel plezier! Ik zie dat er ook een BNer komt...:-)
Heb de datum al in de agenda staan.
Ik doe de tent dicht, op die ene dag zal het ook niet aankomen (denk ik). :D
Groeten,
JohnP
U = I x R, P = U x I of zoiets.

Philips 2x 22RH832, 4x 22RH544, N4506, N4520, 2x N6330, VR2340
2x AXYS Repro2, Panasonic AG7750, JVC GY-DV5000, JVC BR-DV3000
Rene

12 jan 2013, 13:13

Die ene dag is niet erg, maar maart is mijn drukste maand. En ik loop al over....
Remi

12 jan 2013, 15:43

ja dat is jammer Rene dat het zo uitkomt, maar ik snap heel goed dat je zo'n dag nu niet kan missen voor de shop.
Alle motoren worden dan weer zoetjes aan uit het vet gehaald en klaar gemaakt
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
suretrak

15 jan 2013, 20:30

Geweldig dat er weer een meeting komt, datum staat al gereserveerd in mijn agenda.

Ik heb hier in de buurt een mede liefhebber die het forum wel kent maar geen lid is, die heeft aangegeven graag mee te willen gaan als introduce. Ik heb hem eigenlijk al gezegd dat dat geen probleem is en zeker zo gezellig, maar weet niet of ik te voorbarig ben geweest.

Kan ik zo maar iemand meenemen..?? En zo ja...., moet ik die dan nog van te voren aanmelden..??
Afbeelding
Thomas
Site Admin
Contacteer:

15 jan 2013, 23:12

Tuurlijk, geen probleem. Je mag bij je eigen aanmelding even vermelden dat je iemand meeneemt, als het kan met naam dan ligt er aan kaartje voor hem klaar.
Thomas Baur
suretrak

16 jan 2013, 17:56

Tuurlijk, geen probleem. Je mag bij je eigen aanmelding even vermelden dat je iemand meeneemt, als het kan met naam dan ligt er aan kaartje voor hem klaar
Bedankt voor de info, de mede enthousiasteling heb ik bij mijn aanmelding met naam vermeld.
Afbeelding
Kojak

29 mar 2013, 22:37

Enne boysz.... zenuwachtig voor morgen !!?
(Kojak, die zijn visoog verslaving volledig in de hand heeft !!)
David
Contacteer:

29 mar 2013, 22:49

Ja vooral omdat ik een 587 molde vanavond... k... k... k....
MFB Collectie: Aanwezig...
Overige hobby's: flipperkasten, auto's, watersport, aquaria, zendamateur
Harrie
Contacteer:

29 mar 2013, 23:04

Ja, TomTom heeft het begeven....hangt nu via USB aan m'n oude email-PC boven..
update? vooruit dan maar... ik hoop dat ik het kreng weer aan de praat krijg,
is al 'oud' en inmiddels met 3e ( Conrad-) accu. grrrr. snel de routebeschrijving uitprinten,
ik heb altijd nog een stapel wegenkaarten in de auto, zelfs een stratenboek. :lol:
tot morgen :) grt, Harrie
F7215,AH103,AH109+209+309,AH305,AH306,N5431,N2554,N5846,N7300,EW5506,N6330,22AH109,
CD104,CD204,RH831,RH732,RH720,AH794,VR2340,VR600,CD670,CD582,CDR760,CD930,CD100,
DCC951,DCC900,CDi210,VLP720, 2xAH489, 2xJBLG7, 4xAH492H, 2xMFB 587, 4xMFB544, 4xMFB541
Plips

29 mar 2013, 23:36

Kan niet heel moeilijk zijn om handmatig te navigeren Harrie, 't is redelijk eenvoudig ,ik heb een papieren kladje i.g.v.v. haperende toms :wink:
Hier stond "vroeger" een hele opsomming apparatuur, helaas kunnen er maar 255 tekens...
Harrie
Contacteer:

30 mar 2013, 22:54

Kan niet heel moeilijk zijn om handmatig te navigeren Harrie, 't is redelijk eenvoudig ,ik heb een papieren kladje i.g.v.v. haperende toms :wink:
is goed gekomen, filmfreak heeft vanmorgen snel z'n TomTom
uit zijn auto gepakt en toen konden we zonder noemenswaardige vertraging meteen vertrekken.
Ik had alles al ingepakt en de ruiten gekrabt, toen Rob net aan kwam. eind goed - al goed :wink:
F7215,AH103,AH109+209+309,AH305,AH306,N5431,N2554,N5846,N7300,EW5506,N6330,22AH109,
CD104,CD204,RH831,RH732,RH720,AH794,VR2340,VR600,CD670,CD582,CDR760,CD930,CD100,
DCC951,DCC900,CDi210,VLP720, 2xAH489, 2xJBLG7, 4xAH492H, 2xMFB 587, 4xMFB544, 4xMFB541
Plips

30 mar 2013, 22:59

't was bij ons geen thema, bleek dat mijn meetingmaatje sowiezo al 2 apparaten paraat had om per satelliet te navigeren :)
Komt die malloot van een Plips aan met zijn post-it met navigatiedetails erop :lol:
Tsja, da's zooooo 1985....
Hier stond "vroeger" een hele opsomming apparatuur, helaas kunnen er maar 255 tekens...
Plaats reactie