Verminkte foto's?

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

snameroc

Re: Verminkte foto's?

Post by snameroc » 05 Jan 2019, 01:20

Ik ga niet voor elke scheet een topic aanmaken.
Altijd fijn om het achteraf te vernemen. :lol:
ik ga niet voor elke scheet een topic aanmaken, nou nou :clap:
dat kwam helemaal niet arrogant over hoor :naughty:
+1

Jammer dat het allemaal zo moet, er groeien steeds meer vragen in mijn hoofd.

bramjacobse

Post by bramjacobse » 05 Jan 2019, 08:19

"2: Ik ben geen hobby-bob maar een professional, dat betekent dat er niks vakkundig om zeep word geholpen."

Van een "Professional" :techie-typing: verwacht ik wel een melding van mogelijk downtime.

Gr Bram

RudieM

Post by RudieM » 05 Jan 2019, 08:44

Was ook niet zo bedoeld. Maar omdat het internet is, kan alles arrogant of irritant overkomen.

RudieM

Post by RudieM » 05 Jan 2019, 08:46

Heb je gelijk in Bram, maar niet alles is van te voren te zien

Ik zal maandag even een topic maken met wat we allemaal aan het doen zijn :)
"2: Ik ben geen hobby-bob maar een professional, dat betekent dat er niks vakkundig om zeep word geholpen."

Van een "Professional" :techie-typing: verwacht ik wel een melding van mogelijk downtime.

Gr Bram

Will

Post by Will » 05 Jan 2019, 10:28

Wat informatie geven kan nooit kwaad, je loopt net het risico om een indruk van een hobby-bob te krijgen als je de zaak even stil legt als jou dat uitkomt.
Ook als er iets onvoorzien gebeurd is, is het netjes om achteraf even wat informatie te geven.

In mijn organisatie kan ik me niet permiteren om dat niet te doen, dat krijg ik vragen of ik denk dat het systeem van mij is.
Een verzamelaar ziet niet wat hij al heeft, hij ziet alleen wat hij nog mist.

RudieM

Post by RudieM » 05 Jan 2019, 10:35

Het is niet dat ik dingen doe "als het mij uit komt" de manier waarop phpbb cache behandelt is gewoon verschrikkelijk. Dan ligt het een paar minuten plat. Meteen weer opgelost.

Wat informatie geven kan nooit kwaad, je loopt net het risico om een indruk van een hobby-bob te krijgen als je de zaak even stil legt als jou dat uitkomt.
Ook als er iets onvoorzien gebeurd is, is het netjes om achteraf even wat informatie te geven.

In mijn organisatie kan ik me niet permiteren om dat niet te doen, dat krijg ik vragen of ik denk dat het systeem van mij is.

RudieM

Post by RudieM » 05 Jan 2019, 10:35

Ik ga een apart topic maken voor gebeurtenissen en updates. Op dat topic kan verder niet gereageerd worden.

mae

Post by mae » 05 Jan 2019, 14:33

Een topic hoeft niet eens (edit: ik lees hierboven dat dat ingesteld zou worden, altijd handig); als PhpBB geen bruikbare maintenance mode heeft, is een losse pagina met maintenancemelding ook zo gedaan. Moet ik ook nog een keertje fixen op een ander forum; mijn luie oplossing is om updates des nachts te draaien maar dat is voor mezelf dan weer niet ideaal. Op een forum waar nooit gezeik is, kan een scherm met interne foutmeldingen wel eens getoond worden zonder meteen mensen tegen de haren in te strijken, maar hier is al teveel gebeurd. Dan krijg je gewoon reacties van gebruikers.
Last edited by mae on 05 Jan 2019, 15:05, edited 1 time in total.

mae

Post by mae » 05 Jan 2019, 14:48

Dan gaan mensen vroeg of laat zich afvragen waarvoor ze gedoneerd hebben, of ze verdwijnen permanent.
(Gebeurt volgens mij al, want ik heb sterk de indruk dat het steeds rustiger wordt)

Ik ga niet verdwijnen en zou het erg zonde vinden als anderen er wel zo over denken! Dit fourm is een essentieel onderdeel van het forumlandschap; het vult bepaalde gaten in zowel op audiohobbygebied als op Philipsgebied. Ook is het een uithangbord voor de zaak van Thomas.

Vantevoren gaf ik al aan dat ik met mijn donatie gewoon zou wachten om te zien of het nu beter zou gaan. The jury is still out on that one, zouden de Amerikanen zeggen. Ik hoef me dus niet af te vragen waar ik voor gedoneerd heb :whistle:

pluspunt: Thomas heeft eindelijk een technisch beheerder ingehuurd die wat kan en wat doet
minpunt: er zijn ook na zijn komst nog rare dingen misgegaan

Zoals ik eerder meldde ga ik daar geen schuld voor uitdelen want ik was er niet bij... Maar ik ga wel afwachten of het nou echt werkbaar blijft en of die gigantische gele knop na een restyle wat bescheidener is.

Albert900

Post by Albert900 » 05 Jan 2019, 20:30

Ik ga een apart topic maken voor gebeurtenissen en updates. Op dat topic kan verder niet gereageerd worden.
Dat is een goed plan! :text-goodpost:
CD304,FA920,FT930,FT950,FV930,CD931,CD940,CD950,FC931,FC950,DCC900,DCC951,DSC950,
DSS930,CDI220,CD753,DCC730,FC870,EQ670,SX6090/190/290/390/5877,AH489,CD614,AF977,
DAT850 (en z'n JVC halfbroer). 4x RH541,2 xRH544/00R,2xRH544/78R,2xAH586 en 2xAH587.

RudieM

Post by RudieM » 05 Jan 2019, 21:42

Die grote gele knop verdwijnt bij de restyle.

Ik zeg ook niet dat er geen dingen mis gaan. Het gedoe zit nu in deze oude style, dat gaan we oplossen.

En er zullen in de toekomst vast nog dingen niet goed zijn of mia gaan, maar niet meer in de proporties van "2 weken offline", zullen eerder korte onderhoudsmomenten of outages zijn. Aangekondigd of onaangekondigd. Ik ga uit van het eerste.

Fijne avond ;)
Dan gaan mensen vroeg of laat zich afvragen waarvoor ze gedoneerd hebben, of ze verdwijnen permanent.
(Gebeurt volgens mij al, want ik heb sterk de indruk dat het steeds rustiger wordt)

Ik ga niet verdwijnen en zou het erg zonde vinden als anderen er wel zo over denken! Dit fourm is een essentieel onderdeel van het forumlandschap; het vult bepaalde gaten in zowel op audiohobbygebied als op Philipsgebied. Ook is het een uithangbord voor de zaak van Thomas.

Vantevoren gaf ik al aan dat ik met mijn donatie gewoon zou wachten om te zien of het nu beter zou gaan. The jury is still out on that one, zouden de Amerikanen zeggen. Ik hoef me dus niet af te vragen waar ik voor gedoneerd heb :whistle:

pluspunt: Thomas heeft eindelijk een technisch beheerder ingehuurd die wat kan en wat doet
minpunt: er zijn ook na zijn komst nog rare dingen misgegaan

Zoals ik eerder meldde ga ik daar geen schuld voor uitdelen want ik was er niet bij... Maar ik ga wel afwachten of het nou echt werkbaar blijft en of die gigantische gele knop na een restyle wat bescheidener is.

mthecatlover

Post by mthecatlover » 18 Feb 2019, 23:16

Ik zal maandag even een topic maken met wat we allemaal aan het doen zijn :)

Aldus 5 jan. jongstleden... :whistle:
(kan irritant of arrogant overkomen) Maar ja, internet hè..
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek".
Image =^..^= Image

Post Reply