aan / uit knop RH752 of RH762

Ik wil meer, méér, MEER!!!

Moderator: Moderators

suretrak

19 apr 2015, 15:35

Hallo allemaal, even een tijdje niet actief geweest in de hobby en op het forum, andere bezigheden en omstandigheden hebben er voor gezorgd dat er geen tijd en zin was. Vorige week wist een mede hobbyist me echter over te halen om naar zijn 22RH752 te kijken want hij miste hem toch wel.

De RH752 ziet er nog netjes uit en ook alle functies zijn in orde, wordt (werd) nog dagelijks gebruikt en dat houdt zo'n apparaat meestal in een goede conditie. De aan / uit knop (niet de schakelaar zelf) is echter gesneuveld. Het montage plaatje waar de knop ingeklikt zit en het "armpje" aan de knop zelf, zijn afgebroken. In mijn onderdelen voorraad kan ik ze niet vinden, dus de vraag of iemand hier op het forum mij, of eigenlijk de eigenaar hier aan kan helpen.

Ik had wat foto's willen toevoegen ter verduidelijking maar dat schijnt in dit forum onderdeel niet te kunnen, ik zal in de SM nog even de onderdeelnummers opzoeken en hier plaatsen zodat het wat duidelijker wordt waar het omgaat.

Het betreft de onderdelen 67 en 84 op de exploded view op blz CS54429 van de Service Manual,

onderdeelnummers:
4822 404 20204
4822 410 40084

Alvast bedankt voor een reactie,
Afbeelding
Plaats reactie