Gezocht: lege AH482 kasten [inmiddels gevonden]

Ik wil meer, méér, MEER!!!

Moderator: Moderators

Harry

Gezocht: lege AH482 kasten [inmiddels gevonden]

Berichtdoor Harry » di feb 13, 2018 5:04 pm

Wellicht heeft er nog iemand een setje lege kasten staan van dit type? In dat geval wil ik ze graag overnemen.
Alvast bedankt voor het doorzoeken van de zolder! :)
Laatst gewijzigd door Harry op ma jul 16, 2018 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Karsten

Re: Gezocht: lege AH482 kasten

Berichtdoor Karsten » di feb 13, 2018 11:01 pm

Oei, Harry toch; Heb je last van ruimtevrees in jouw nieuwe woning? :lol: :mrgreen: :wink:
Medisch technicus zoekt nieuw baasje in laboratorium- of versnellertechniek. Ook fabrikanten van luidsprekersystemen worden van harte uitgenodigd zich als potentiële werkgever te melden!

Harry

Berichtdoor Harry » wo feb 14, 2018 10:20 am

:lol: Was het maar waar :roll: . De hoeveelheid ruimte valt toch wat tegen, zeker nu er nog niet efficiënt gestapeld is.
In dit bijzondere geval gaat het echter om het formaat van de slaapkamer. Die is klein, en ik moest de voor- en achterzijde van het bed verwijderen om het passend te krijgen. Om niet op de grond te liggen heb ik toen maar zo lang vier AH482 boxen onder het bedframe gezet, twee lege kasten plus jouw voormalige speakers. En eigenlijk bevalt dat prima, is stabiel en geeft ook voldoende ruimte om nog wat andere (stereo :mrgreen: )zaken daar kwijt te kunnen. Bovendien hoef ik dan niet zelf vier andere poten te maken, houtwerk is toch al niet mijn hobby.
Jouw voormalige, opgewaardeerde 482's (nu wellicht de beste 482's ter wereld :) ) wil ik echter blijven gebruiken voor audiodoeleinden. Dus moeten er twee andere kasten bij komen. Of vier kasten van een ander maar qua formaat vergelijkbaar model.

mthecatlover
Contacteer:

Berichtdoor mthecatlover » wo feb 14, 2018 1:53 pm

In dat geval kan je beter 4 FB820,s nemen. :think:
En een FB830 als trapje. :lol:
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek".
Afbeelding =^..^=

Harry

Berichtdoor Harry » wo feb 14, 2018 4:08 pm

:lol: Goed plan, maar dan krijg ik waarschijnlijk hoogtevrees in plaats van ruimtevrees :lol:

Edit 16-07-18: inmiddels te pakken gekregen, nu heb ik zelfs een setje over :roll:

Terug naar “Gezocht”