AD51603/W15 AD70623w8
randen vergaan.......geen enkel bezwaar!!

Moderator: Moderators
Als het voor de DSS940 is dan zal het nummer met "AD 70" of "00 70" beginnen omdat het een 7" is. Op jouw foto staat een woofer-magneet met "AD 70623W8" er op. Ik neem aan dat je woofer die zoekt?wim schreef:gezocht type woofer gebruikt in de DSS940
AD51603/W15
Karsten schreef:Als het voor de DSS940 is dan zal het nummer met "AD 70" of "00 70" beginnen omdat het een 7" is. Op jouw foto staat een woofer-magneet met "AD 70623W8" er op. Ik neem aan dat je woofer die zoekt?wim schreef:gezocht type woofer gebruikt in de DSS940
AD51603/W15
movieman schreef:Ik heb wel nog 4 woofers/mids voor de DSS930(SE) maar daar heb je zeer waarschijnlijk niks aan...
Zijn die van jou stuk of ga je een eigen project starten?
de woofer is goed gerefoamed en de kast is dicht, beide gecontroleerd!movieman schreef:Vreemd. Zou ik moeten horen, ik kan er zo niks over zeggen.
Weet je heel zeker dat de driver GOED en LUCHTDICHT is gerefoamed en dat de kast GEEN lekkage(s) heeft? Het hoeft niet aan de woofer te liggen als je resonanties hoort.
Zijn ze elektrotechnisch in orde of nagekeken/gereviseerd? Ik bedoel niet de methode stofdoekje.
Je mag een woofer van een DSS940 niet zomaar verwisselen/vervangen dan kloppen de instellingen van de luidspreker namelijk niet meer. Je kunt deze instellingen ook niet aanpassen want je hebt geen specs van de woofer. In de fabriek werden die dingen individueel gemeten op gevoeligheid, hetzelfde gold voor de tweeters. De waardes die je nodig hebt staan alleen op fabrieksnieuwe woofers/tweeters en niet op al ingebouwde of tweedehands exemplaren. Ga dus niet experimenteren, het is geen standaard passieve speaker hè...
- Dustcap rondom nog goed verlijmd?wim schreef:ik heb 1x 940 waarvan er een resonantie zit in de woofer, alles nagelopen en vastgezet maar zit echt in de woofer zelf.....vandaar!
Oh ja, die is er ook nogmovieman schreef:OOPS!![]()
Sorry Andre, JP2011 beheert dutchaudioclassics hè...![]()