Iets kopen of verkopen? Lees dit eerst!

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

Iets kopen of verkopen? Lees dit eerst!

Berichtdoor Thomas » ma jun 20, 2016 9:20 am

Beste allemaal,

Het is geen enkel probleem om op dit forum Philips audioapparatuur te koop aan te bieden, we juichen het zelfs toe. Echter, het moet hier geen tweede Marktplaats of Ebay worden. Daarom vraag ik je om enkele kleine regeltjes in acht te nemen zodat het voor iedereen leuk blijft.

1. Verplichte vraagprijs.

Wil je iets verkopen, dan is een vraagprijs verplicht. Waarom? Zodat iedereen dan weet waar hij aan toe is. Vragen om een redelijk bod kan op Marktplaats, maar hier houden we van duidelijkheid.

2. Toelichting gewenst.

Een bericht met uitsluitend een Marktplaatslink zal worden verwijderd; hiervoor hebben we al een topic. Wil je iets aan de man brengen? Doe een beetje moeite voor je verkoop bericht. Geef op z'n minst een omschrijving, vraagprijs en woonplaats aan. Je kunt ook foto's toevoegen aan je bericht, dit is niet verplicht maar zal de verkoop zeker stimuleren.

3. Reacties alleen bij belangstelling.

Reageren op een advertentie heeft alleen zin als je daadwerkelijk belangstelling hebt in het aangeboden product. Flauwe reacties over de vraagprijs, de staat van het product of de kwaliteit / reputatie hiervan worden niet getolereerd en zullen worden verwijderd. Wanneer een aanbodbericht in strijd is met de forumrichtlijnen of geldende normen en waarden zal het forumbeheer de aanbieder hierop middels PB aanspreken.

4. Niet spammen of flooden.

Heb je de zolder of hobbykamer opgeruimd en wil je meerdere spullen tegelijk aanbieden? Doe dit bij voorkeur in hetzelfde bericht. Zo voorkomen we een stortvloed aan aanbiedingen en blijft het forum overzichtelijk en leesbaar.

Hartelijk dank voor jullie medewerking! :)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!

j.hartog

Re: Iets kopen of verkopen? Lees dit eerst!

Berichtdoor j.hartog » do jul 13, 2017 9:02 pm

Sorry had de advertentie verkeerd geplaats maar moest in aangeboden staan.

j.hartog.

Aubrey

vraag

Berichtdoor Aubrey » wo feb 21, 2018 3:48 pm

Beste lezers,
ik heb een aantal jaren een vintage Philips Mini set gekocht AH109,209,309 en N5581 cassettedeck. Cassettedeck heeft aandacht nodig want speelt alleen als ie op temperatuur is. Maar omdat ik de set nooit gebruik overweeg ik het te verkopen. Maar wat kan ik als verkoopprijs vragen? zo lastig als leek. Het is een set die in mijn jeugdjaren niet kon betalen vandaar dus ook de aankoop. Maar ik set het eens per maand een keer aan. Beetje zonde.

zou leuk zijn om advies te krijgen. :D

Terug naar “Aangeboden”