17 stuks Philips en Aristona bandrecorders

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

HENK44

07 aug 2013, 16:03

Nog maar even een zetje naar boven gegeven, anders raakt het wellicht in de vergetelheid.

Nog kandidaten voor de overblijvers in het lijstje..??

Als we over de helft zijn maak ik een afspraak om de recorders op te gaan halen.
Gaat het nog wel door ? Heb al lang niets meer gehoord :mrgreen:
Je hobby mag geld kosten, als dat geld maar niet je hobby kost
BMW635

07 aug 2013, 19:01

is de N4415 er nog?
Groeten, Rob
suretrak

08 aug 2013, 19:59

is de N4415 er nog?
volgens het lijstje nog wel, zal ik je naam erachter zetten..??
Afbeelding
suretrak

08 aug 2013, 20:07

Nog maar even een zetje naar boven gegeven, anders raakt het wellicht in de vergetelheid.

Nog kandidaten voor de overblijvers in het lijstje..??

Als we over de helft zijn maak ik een afspraak om de recorders op te gaan halen.
Gaat het nog wel door ? Heb al lang niets meer gehoord :mrgreen:
Sorry...., even druk gehad met werk en huuh....., vakantie , hahahaha. Als de N4415 gereserveerd wordt dan zijn we over de helft en ga ik als beloofd de recorders ophalen.
Afbeelding
suretrak

10 sep 2013, 13:42

Hallo allemaal, ik ben even wat druk geweest, werk, klussen en vakantie :wink: , met gevolg dat de audio hobby even helemaal stil heeft gelegen :( . Inmiddels afgesproken dat ik de recorders ga ophalen, ook al zijn we net niet over de helft gekomen. Wellicht aanstaande zaterdag of anders meld ik wel wanneer het daadwerkelijk zal plaatsvinden.

Als ik de recorders in huis heb stemmen we wel af hoe de recorders bij de desbetreffende enthousiastelingen te krijgen.
Afbeelding
sgsdebruijn
Contacteer:

10 sep 2013, 13:49

ok top
Philips 22AH/RH... ik stop ermee
suretrak

12 sep 2013, 19:28

afspraak gemaakt aanstaande zaterdag ga ik ze ophalen :D . ik ben al begonnen met de geestelijke voorbereiding van de familie :D :D , het zal best wel wat aardige reacties en plaatjes opleveren. Als ze in huis zijn dan zal ik wel weer posten.

Als er mensen zijn die al ideen hebben hoe de distributie moet gaan plaatsvinden, doe maar een voorstel. Een soort mini-meeting ergens centraal is wellicht een idee, neem ik de hele handel daar mee naar toe en onder het genot van een bakkie filter koffie de nieuwe aanwinsten verheerlijken en sterke audio verhalen ophangen.
Afbeelding
jamie

12 sep 2013, 19:33

Een minimeeting lijkt mij ook wel een goed idee.
Ik hoor wel over hoe en wat..
Ben nu de tel echt kwijt..
Nee, hoor.. Mijn hobby loopt echt niet uit de hand..
Of toch??
Thomas
Site Admin
Contacteer:

12 sep 2013, 21:53

Is de 12 oktober museum-meeting een idee? Ga jij daar ook heen, Suretrak?
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
suretrak

13 sep 2013, 18:50

Is de 12 oktober museum-meeting een idee? Ga jij daar ook heen, Suretrak?
Tís gewoon verschrikkelijk, ik heb net het hele topic zitten lezen, ik had het helemaal gemist. Echt balen want daar had ik echt graag bij willen zijn.

Maar ja...., wellicht dat er nog eens een gelegeheid komt....

Ik ben er dus helaas niet bij, het had idd een mooie gelegenheid geweest.
Afbeelding
HENK44

13 sep 2013, 20:30

Tís gewoon verschrikkelijk, ik heb net het hele topic zitten lezen, ik had het helemaal gemist. Echt balen want daar had ik echt graag bij willen zijn.

Maar ja...., wellicht dat er nog eens een gelegeheid komt
Hier dito idem van hetzelfde, heb me nog wel beschikbaar gesteld voor een eventuele afvaller maar reken er niet op. Had ik ook mooi mijn 4510 mee kunnen nemen
Je hobby mag geld kosten, als dat geld maar niet je hobby kost
sgsdebruijn
Contacteer:

13 sep 2013, 20:38

Ik ben er ook niet bij rij op zaterdag een MTB wedstrijd, de zondag voor het gezin (-:
Philips 22AH/RH... ik stop ermee
suretrak

15 sep 2013, 18:42

Zaterdag was het zover, na een gezellig gesprek over audio avonturen en na het bewonderen van de verzameling en het reparatie project van een BEO-center, de recorders ingeladen samen met m'n zoon. Er was een twee-laags methode nodig om ze allemaal in de auto te krijgen. Daar had ik al op gerekend en een dikke deken meegenomen voor tussen de eerste en tweede laag.

Rustig als een oude baas naar huis gereden en daar de recorders uitgeladen en gestalt in de bijkeuken. De rest van de familie onder begeleiding het geheel laten aanschouwen, en m'n vrouw moest ik toch wel even ondersteunen, hahaha, maar die komt er wel weer boven op, ze is wat wel wat gewend.
autotootje vol met recorders
autotootje vol met recorders
eerste laagje audio verwijderd
eerste laagje audio verwijderd
opslag in de bijkeuken
opslag in de bijkeuken
Afbeelding
suretrak

15 sep 2013, 18:54

De geresreveerde recorders hebben allemaal een kap, alleen van de PF-mini's (plastic fantastic mini's) hebben er aantal geen kap. Ze zien er allemaal nog redelijk uit.

De 4506 heeft een afgebroken aan/uit schakelaar, ik zal op zolder eens kijken want volgens mij moet ik ergens nog wel een reserve exemplaar hebben. Er is een 4510 waarvan het bovenste aluminium typeplaatje mist op het koppen deksel, ik zal op die zelfde zolder eens kijken of ik er daar nog 1 van heb liggen.

Ik ben zelf aan het prutsen gegaan met de N4414, deze waren niet gereserveerd, na de gebruikelijke schoonmaak, doorspuit en smeer procedure en het vervangen van de spoelsnaren (geen snarendrab :D )heb ik er inmiddels (1) aan de gang, dus als daar nog liefhebbers voor zijn laat het maar weten.
Afbeelding
Plips

15 sep 2013, 19:20

2011-09-29-FacebookLikeButton.jpg
Mooie vracht recorders! Gelukkig heb je een auto waar het in past :wink:
Hier stond "vroeger" een hele opsomming apparatuur, helaas kunnen er maar 255 tekens...
Plaats reactie