Opruiming in Smeerkaas!

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

13 dec 2006, 20:45

Beste MFBfreaks,

Vandaag heb ik mijn dagje vrij gebruikt om de hele collectie hier in huis eens kritisch te bekijken. Ook is er een hoop produktief werk verzet, hierover zodirect meer in de koffiekorner. Het resultaat is, dat hier momenteel twee dozen met Philips Goodies staan, waar ik zelf geen directe bestemming meer voor heb. Wellicht kan ik iemand van jullie er blij mee maken? Het gaat om de volgende items:

- N4408 kofferbandrecorder met luidsprekers in deksel. Werking onbekend, staat redelijk, voor de ontbrekende onderdelen gelieve u te wenden tot de heer M.Miller.
- N2510 stereo cassettedeck. Letters van de behuizing ontbreken en zijn met de hand bijgetekend. Apparaat werkt niet, gaat niet aan. Schitterend opknapproject voor wie hier tijd voor heeft. Uiteraard ook een rijke bron voor onderdelen. Ohja, wellicht overbodig te vermelden dat de snaren naar de snarenhemel zijn gegaan...
- AG222 platenspeler. Is compleet en werkt. Geen idee wat ik ermee moet, maar hij combineert schitterend met bijvoorbeeld de 551 en andere apparatuur uit deze periode. GP400 element met naald.
- AF729 Mark II platenspeler. Werkt niet, automaat is van slag. Mist de kap. Geen headshell / element.
- Erres 3543 cassettedeck. Hifi Sound Project. Mist diverse toetsen (play, rewind etc) Leuk voor onderdelen of over-optimistische opknapper.
- Twee voedingsmodules NL3719 voor het bekende zelfbouwmengpaneel uit 1974. Nog niet gebouwd, helemaal compleet in gesloten originele verpakking. NOS in het kwadraat!
- AF877. In redelijke staat, compleet (mist alleen headshell / element). Werking onbekend. Opknapper.

Alle bovenstaande items zijn tegen zeer geringe vergoeding apart of tezamen beschikbaar, laatstgenoemde optie geniet uiteraard de voorkeur.

Vriendelijke groet!
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Plaats reactie