Aangeboden defecte Technics RS-DC8 DCC recorder.

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yde

27 sep 2019, 14:01

Voor een liefhebber en techneut aangeboden een defecte Technics RS-DC8 DCC recorder.

Afbeelding

De recorder gaat gewoon aan maar na het indrukken van de startknop stopt de recorder na een seconde of 2.
Vooruit spoelen gaat goed maar achteruit spoelen stopt ook na ongeveer 2 seconden.
Ik heb al diverse pogingen ondernomen om de DCC recorder werkend te krijgen maar ik heb er de tijd niet meer voor.
Door tijdgebrek stop ik met de verzamel en repareer hobby en daarom verkoop ik deze nog zeer mooie en vrij zelden aangeboden DCC recorder.
De recorder komt met de originele afstandsbediening, gebruiksaanwijzing en voedingskabel.

Mijn vraagprijs voor de Technics RS-DC8 is maar €50,- + verzendkosten.

Het kan even duren voordat ik antwoord kan geven omdat ik niet meer elke dag online kan zijn, maar wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Mvg, Yde
Marcel1968
Contacteer:

27 sep 2019, 15:16

Hallo Yde,

Ik heb wel belangstelling, verder via de mail.

Groet, Marcel
Yde

27 sep 2019, 18:09

Gereserveerd voor Marcel.
Rob

27 sep 2019, 19:19

Jammer dat ik dat net te laat ziet. Had graag van deze het loopwerk in de mijne geprobeerd. Ik heb er een met andere, oeps, dezelfde problemen. Wellicht hadden we voor één of beide recorders delen uit kunnen sluiten.
Marcel1968
Contacteer:

27 sep 2019, 19:29

Jammer dat ik dat net te laat ziet. Had graag van deze het loopwerk in de mijne geprobeerd. Ik heb er een met andere, oeps, dezelfde problemen. Wellicht hadden we voor één of beide recorders delen uit kunnen sluiten.
Hoi Rob,

Misschien kan dat nog een keer, ik weet niet in welke regio je woont, dan kunnen we een keer onderdelen testen als je dat wilt.
Ik woon in de buurt van Den Bosch.

Ik heb de recorder gekocht omdat ik nog niets van DCC heb liggen, en Technics is wel een betere merk.
Verder weer een uitdaging erbij.
Rob

27 sep 2019, 19:59

Ben wel benieuwd of jij er uit komt. Degene die ik hier heb staan heeft volgens mij hetzelfde probleem. Heb al aardig wat geprobeerd. Schakelaars schoon gemaakt, andere opnemers achter de spoel schotels.

Wellicht goed idee om contact te houden als ook jij er mee aan de gang gaat.

Moet er wel bij zeggen dat degene die ik hier heb niet van mij is en weer opgehaald kan worden. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee maar het leukste is natuurlijk als zo'n ding weer werkend de deur uit gaat...
Plaats reactie