Philips FB821 (isophase tweeter model) [verkocht]

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Flumphy

02 jun 2019, 19:51

VERKOCHT

Ik heb een set Philips FB821 staan waar ik de foam randen bij vervangen heb (met de correcte nieuwe randen). Ik heb redelijk veel tijd in het vervangen van de foam randen gestoken en ze staan niet in de weg, maar als iemand ze graag heeft kan ik het geld gebruiken voor mijn zelfbouw project.

- Bij één speaker is één van de zij randen (tussen achterkant en zijpaneel) wat beschadigd, daar heeft ooit wat tegen zitten botsen. Ook een indrukking in de vinyl rechtsboven aan de voorkant van één speaker, onder het frontje.
- Verder in redelijk staat, maar niet perfect, als je van nabij kijkt kun je ondiepe krassen in het vinyl laminaat zien, vooral op de bovenkant en als je er fel licht op zet.
- Frontjes zijn nog goed, waarschijnlijk niet meer zoals ze uit de winkel kwamen, maar er is niets opvallend mis aan.
- Foam randen vervangen lijkt succesvol te zijn, maar beluisteren kan zeker.

Om aan regels te voldoen:

- Prijs €310
- Denk dat verzenden niet zo realistisch is, ik wil ook dat de koper ze kan bekijken/beluisteren en niet teleurgesteld wordt met een aankoop
1.jpg
2.jpg
Kijk voor meer foto's hier: http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic ... 21&t=27543

Groeten,
Laatst gewijzigd door Flumphy op 07 jun 2019, 19:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Harry

02 jun 2019, 20:39

Die laatste link werkt alleen als je lid bent van en ingelogd op het Zelfbouwforum. Denk dat je beter nog wat extra foto's hier kunt plaatsen :wink:
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
Plaats reactie