Betamaxjes voor de liefhebber

Ben je uitgekeken op je huidige collectie, of beginnen relatieproblemen op te spelen? Bied hier je MFB spulletjes aan de verzamelaars aan.

Moderator: Moderators

Dominic

Betamaxjes voor de liefhebber

Berichtdoor Dominic » wo feb 21, 2018 12:16 am

Heren,

Voordat ik mijzelf weer een hoop frustratie aan ga doen door dingen op marktplaats te zetten heb ik in de aanbieding:

Sony Betamax SL-C7 zilver, loopt niet lekker waarschijnlijk snaren versleten, wel beeld.

Fisher VBS-7000 in 1990 nog onderhouden bij ABRA in Tilburg, speelt redelijk maar kan beter.
Compleet met bedrade afstandsbediening en reclame folder, officiele boekjes en onderhoudshistorie.

Dit was bijvangst bij een partij banden en Sony HF recorders.

Bij interesse ophalen in Zwijndrecht of Made , 5 euro per stuk als vergoeding voor het afbeulen van de schokdempers van mijn arme autotje. :lol: :D
Een ieder die zich aanpast aan de geest van de tijd, raakt zijn persoonlijkheid kwijt.

gromsound
Contacteer:

Re: Betamaxjes voor de liefhebber

Berichtdoor gromsound » wo feb 21, 2018 7:51 pm

He Dominic, heb je eigenlijk al een leuk tuinmuurtje naast je terras?? :mrgreen:
lijdt aan AMHD - alles moet het doen

Dominic

Berichtdoor Dominic » do feb 22, 2018 5:09 pm

Haha nee dat valt best mee. Ik ben niet meer zo van het bewaren van complete machines, vaak is er toch geen serieuze interesse in opknappers.

Dat geldt ook voor deze stapel, mocht er maandag geen interesse zijn dan gaan de koppen eruit en gaat de rest naar de stort.
Een ieder die zich aanpast aan de geest van de tijd, raakt zijn persoonlijkheid kwijt.

gromsound
Contacteer:

Berichtdoor gromsound » vr feb 23, 2018 1:56 pm

Moet je dhr B. te Lelystad niet even tippen dan, die koopt ''opknappers'' voor weinig in, stofdoek erover en vervolgens is de MPL misere voor hem. Whatever makes you happy denk ik dan... :?

Denk dat zelfs het beehta asiel Baarn hier niet op gaat rijden ondanks alle gloedvolle betogen. QED, die meuk floreert alleen nog in de stort... U heeft mijn oprechte medeleven en je autootje ook :lol:
lijdt aan AMHD - alles moet het doen

Otto

Berichtdoor Otto » vr feb 23, 2018 2:48 pm

Ik heb echt een gigantische stapel Betamaxen.
Vanaf de C5 t/m de SL-HF950 + diverse Sanyo modellen en alles wat daar tussen zit dus ik pas even :mrgreen:
Die stofdoek reparateur uit Lelystad koopt voor weinig in en post dan een advertentie met "Vintage" En nog meer van die onzinkreten voor 300 euro :D
- Digitaliseert alle voorkomende videosystemen.
- Verzamelaar van tv's en video's uit de 60's & 70's.

Dominic

Berichtdoor Dominic » vr feb 23, 2018 5:10 pm

Dan nog liever naar de stort :lol:

Dominic

Berichtdoor Dominic » ma feb 26, 2018 5:30 pm

De recorders zijn inmiddels afgevoerd.

Terug naar “Aangeboden”