Even voorstellen

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Remi

29 dec 2015, 02:40

:) thx voor de uitleg Karsten 8)
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
DCCCL

27 mar 2018, 07:20

Gebrek aan tijd en (te) veel andere projecten (woningrenovatie etc) hebben dit project op de plank doen belanden. Maar toeval bestaat niet. Precies op het moment dat ik begon na te denken over een setje little/one's zie ik ineens dit project van Chris verschijnen... Afbeelding
bron

Even doorbouwen Chris ! :D
motoindo
Contacteer:

09 sep 2018, 11:11

DCCCL schreef:
27 mar 2018, 07:20
Even doorbouwen Chris ! :D

Toch wat vaker checken hier 8) eniwee, tis inmiddels september en er is doorgebouwd

Afbeelding

Maagdelijk MDF, even licht opschuren en dan een dikke laag warnex er overheen, fijn spul, droogt mooi op en wordt keihard

Afbeelding

Kastjes staan inmiddels op de vensterbank ter evaluatie, woofertjes zijn voorzien van een StarBass V opnemer en spelen recht vanaf 30hz.

Afbeelding

Het in ontwikkeling zijnde versterker gedeelte op basis van de Grown/Up filter & correctie unit en goed verkrijgbare kant en klare aliexpress klasse d versterker modulen.

Afbeelding

Het woofertje is het 8 inch broertje van het in de Little/One toegepaste 5 inch drivertje en zet een identiek beeld neer met alleen wat meer druk door het grotere Sd. Het enige nadeel is dat het ding 8 ohm is en daardoor niet volledig uitgestuurd kan worden door de tpa3116 die maximaal 17Veff kan leveren en daarmee net even te kort komt in de laagste orgel partijen. Het hoog/mid ben ik tevreden over, de omnes audio coax in combi met de tpa3116 eindtrap zet een in mijn oren voorbeeldig plaatje neer.
Karsten

11 sep 2018, 19:35

Interessant project, Chris! :handgestures-thumbup:
Als je eenmaal een goede coax-unit hebt gehoord dan weet je pas hoe mooi een stereobeeld kan zijn. 8)
Meten is weten en weten wat je meet.
Plaats reactie