MFBfreaks bekend op Hifi.nl!

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

28 apr 2007, 19:04

Beste medefreaks,

Vandaag ontving ik onverwacht een e-mail van Paul de Kok, contentmanager van Hifi.nl. Enige tijd geleden heb ik MFBfreaks.com aangemeld om gelinkt te worden, naar mijn mening een terechte vermelding omdat we absoluut Hifi zijn en toch een aanzienlijke groep gebruikers in Nederland (en daarbuiten) vertegenwoordigen. Kennelijk is de Hifi.nl redactie het daarmee eens, getuige dit bericht:

Geachte heer/mevrouw,

Door u is enige tijd geleden een link aanvraag gedaan voor een link op HiFi.nl. Deze aanvraag is succesvol verwerkt. U kunt u geplaatst link hier terugvinden.

Wij verzoeken u om een link terug te plaatsen naar HiFi.nl

Omschrijving: online tijdschrift met heel veel informatie over Audio, Video, Muziek en Film. Dagelijks vindt u bij ons actueel nieuws (oa. van onze eigen nieuwsredactie) en op wekelijkse basis publiceren we een veelheid artikelen en recensies. Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van verschillende applicaties zoals het uitgebreide productenoverzicht HiFind, Tweedehands, my.hifi.nl en nog veel meer!

Met vriendelijke groet,

Paul de Kok
Content Manager

Uiteraard zal ik op de nieuwe versie van MFBfreaks.com een link naar Hifi.nl plaatsen, maar bij deze alvast de vermelding via het forum.

Vriendelijke groeten en alvast een heel fijne Koninginnedag gewenst!

[/i]
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Plaats reactie