Terug

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pjotr

09 mei 2011, 14:21

Zo, Huize Pjotr is flink opgeschoond, allebei de zoons nu de deur uit, tempel daarna flink verbouwd en als gevolg daarvan mooie grote ruimte voor mezelf weten te creeren. Ook weer wat tijd gevonden omdat ik ook wat activiteiten in de locale politiek heb afgebouwd.
M'n nieuwe ruimte volgezet en aangesloten met allerlei Flips spul dat her en der verspreid stond (godzijdank had de lokale kringloop nog massa's DIN kabeltjes), aangevuld met wat "nieuw" spul, waaronder loei-zware AKAI GX365D die het (afkloppen) prima doet. Wat 'n ding zeg. M'n 532'ers uit de woonkamer zijn nu ook naar boven, samen met 2 setjes 544, in de woonkamer staat nu Monitor Audio Silver RX2, prachtig geluid voor jazz en klassiek. Daar komt hopelijk binnenkort na ontvangst vakantie geld een mooie Cambridge Audio versterker aan.
Maar bent gerust, boven blijft alles Flips en MFB! Ik ga nu eindelijk eens naar mijn RH551 gaan kijken, post daar wel een probleempje.

Groet
Pjotr
Philips 551 /651
Aristona 5521 / 5621
Receiver Major Accoustics RS4020
Versterker Music Hall 25.2
Philips Bi Ampli radio
set 532'ers
set 544'ers
set MA Silver RX2
3x 212 TT
Thorens TD145
AKAI GX365D

En ook op twitter.... @lipsiaan
Raicho
Contacteer:

09 mei 2011, 20:32

Welkom terug Pjotr!

Mark V.
Thomas
Site Admin
Contacteer:

09 mei 2011, 20:37

Dag Paul,

Welkom terug! We hadden je inderdaad gemist, maar het is goed te horen dat je weer in volle glorie terug bent :) Tja, met de PVV aan het bewind is de politiek in het Zuiden nu reddeloos verloren vrees ik; het enige progressieve daar is nu nog de homoseksuele burgemeester van Maastricht ;) Aardige kerel trouwens! Je zult een bult meer ruimte hebben in huis nu de mannen eruit zijn, en rust ook vermoed ik :) Alhoewel, als jij de MFB registers open trekt zal je vrouw alsnog denken dat er een boze puber aan de gang is :twisted:
Veel plezier met de nieuwe situatie thuis, al zal het soms best wennen zijn. En natuurlijk fijn je hier weer te hebben ;)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Bruis

09 mei 2011, 21:27

Dag Paul,

Het is inderdaad weer leuk van je te vernemen. Tsja de politiek in Limburg... :roll: Maar bij jouw thuis regeert Philips weer. En die klinkt aardig progressief. :wink:
Dat Philipsgeluid uit de seventies... De latere Akai, Revox en JVC wisten mij niet zo te bekoren als de oude Philipsen die nu weer mijn luidsprekers aansturen! Maar... Bose rules, again! Nog mooier man!!
Plaats reactie