Meeting 2010 inschrijftopic

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Thomas
Site Admin
Contacteer:

22 sep 2010, 14:55

3D? Klinkt interessant! Sleep maar mee, tafels genoeg :) Stroomvoorziening is geregeld dus alles kan ingeplugd worden. Tikfout is ook opgelost ;)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
jetmar

23 sep 2010, 12:13

Naam en forumnaam: Martin Visser JetMar
Komt met hoeveel personen:1
Bijzonderheden:kom kijken en luisteren
wnkerkhoven

23 sep 2010, 20:40

Hallo Thomas,
door onverwachte omstandigheden moet ik me helaas AFMELDEN voor de meeting zaterdag.
Succes en een fijne dag gewenst door wim kerkhoven
Marcel Bonnema

23 sep 2010, 21:22

Naam en forumnaam: Marcel Bonnema
Komt met hoeveel personen: 2
Bijzonderheden: ik neem een bijdrage mee voor de loterij
garfield

24 sep 2010, 17:41

Het is wel heel erg op de valreep, maar ik wil me toch graag aanmelden voor de mfbfreaks meeting in Den Bosch. Ik heb (nog) geen Philips spullen over, dus ik neem niets mee en heb ook geen tafel nodig, en ik ga me waarschijnlijk schuldig voelen als ik in de prijzen val.

Aangezien dit mijn allereerste berichtje is, is het wel netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Eddie Nuis, 50 jaar oud, woon in Nieuwegein en werk in Utrecht. Stereo apparaten is al langer een hobby van me, maar pas sinds een aantal jaren ben ik aan het verzamelen geslagen. In eerste instantie geen Philips, totdat ik een keer op de website van Gromsound terecht kwam. Echt een besmettelijke website! Dit forum volg ik nu ongeveer een half jaar, en waarschijnlijk ga ik binnenkort wel wat vragen. Sommige van mijn Philipsen hebben een kwaaltje (de niet-Philpsen trouwens ook wel).

Misschien aardig om even te melden: mijn vorige hobby was een NSU Ro80 en een Citroen DS. Het is dan wel heel opmerkelijk als je op dit forum (wat toch vooral over Philips gaat) hele verhalen over oude auto's leest. En inderdaad, toen laatst iemand een foto van zijn nieuwe luidsprekers toonde zag ik ook meteen een Ro80 neus op de achtergrond. Daar ging het geloof ik niet om...

Vriendelijke groet, en tot morgen
Eddie Nuis
pong38

24 sep 2010, 19:15

Ik kom net thuis uit Italie en kan er gelukkig bij zijn. "Gelukkig" ook omdat het voor mij maar 5 minuten rijden is naar de meeting :-)
Ik kan alleen nergens de aanvangstijd vinden. Of het is de slaap in m'n ogen.
Wie helpt mij even ?
tim89

24 sep 2010, 19:25

pong38 schreef:Ik kom net thuis uit Italie en kan er gelukkig bij zijn. "Gelukkig" ook omdat het voor mij maar 5 minuten rijden is naar de meeting :-)
Ik kan alleen nergens de aanvangstijd vinden. Of het is de slaap in m'n ogen.
Wie helpt mij even ?

AGENDA Mfbfreaks Meeting 25 september 2010:

10.30 - 10.45 Aankomst en kennismaking. Entree en gastenlijst: Lotte en Yvonne. Ontvangst en organisatie: Antoine
geen vriendin, geen gezeur, DUS STAPELEN MAAR !!!!!!
Marcel Bonnema

24 sep 2010, 19:32

Wow, 5 minuten :shock: . Wij moeten 2 en een half uur als er geen file is ... :? . Maar het maakt ons helemaal niks uit want het beloofd een hele mooie dag te worden! :D 8) Tot morgen!

Groeten Marcel
Raicho
Contacteer:

24 sep 2010, 21:26

Hallo allemaal,

Morgen neem ik mijn gerepareerde CD104 en wat platen en CD's mee. Kan ik hem morgen ergens op aansluiten?

Tot morgen, tot meeting!

Mark V.
pong38

24 sep 2010, 23:06

Marcel Bonnema schreef:Wow, 5 minuten :shock: . Wij moeten 2 en een half uur als er geen file is ... :? . Maar het maakt ons helemaal niks uit want het beloofd een hele mooie dag te worden! :D 8) Tot morgen!

Groeten Marcel
Ja net terug uit Italie lees ik van de weekend-afsluiting van de A2.
Dat zal flink wat vertraging geven.

Mijn suggesties....
Vanuit het westen : A16/A59 - Afslag Engelen
Vanuit het noorden : A50/A59/A2 - afslag Rosmalen
gromsound
Contacteer:

24 sep 2010, 23:53

garfield schreef: ben ik aan het verzamelen geslagen. In eerste instantie geen Philips, totdat ik een keer op de website van Gromsound terecht kwam. Echt een besmettelijke website!
Welkom Eddie, ik ben werkelijk tot tranen geroerd :lol:
Schrijf maar raak hier op dit fijne retroflipsenforum daar is het voor!
Seeyatomorro!

grom zelf (in de lowtide tikken > 00h)
lijdt aan AMHD - alles moet het doen
Thomas
Site Admin
Contacteer:

26 sep 2010, 12:16

garfield schreef:Het is wel heel erg op de valreep, maar ik wil me toch graag aanmelden voor de mfbfreaks meeting in Den Bosch. Ik heb (nog) geen Philips spullen over, dus ik neem niets mee en heb ook geen tafel nodig, en ik ga me waarschijnlijk schuldig voelen als ik in de prijzen val.

Aangezien dit mijn allereerste berichtje is, is het wel netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Eddie Nuis, 50 jaar oud, woon in Nieuwegein en werk in Utrecht. Stereo apparaten is al langer een hobby van me, maar pas sinds een aantal jaren ben ik aan het verzamelen geslagen. In eerste instantie geen Philips, totdat ik een keer op de website van Gromsound terecht kwam. Echt een besmettelijke website! Dit forum volg ik nu ongeveer een half jaar, en waarschijnlijk ga ik binnenkort wel wat vragen. Sommige van mijn Philipsen hebben een kwaaltje (de niet-Philpsen trouwens ook wel).

Misschien aardig om even te melden: mijn vorige hobby was een NSU Ro80 en een Citroen DS. Het is dan wel heel opmerkelijk als je op dit forum (wat toch vooral over Philips gaat) hele verhalen over oude auto's leest. En inderdaad, toen laatst iemand een foto van zijn nieuwe luidsprekers toonde zag ik ook meteen een Ro80 neus op de achtergrond. Daar ging het geloof ik niet om...

Vriendelijke groet, en tot morgen
Eddie Nuis
Het was erg leuk kennis met je te maken op de Meeting, Eddie! Ik denk dat je je hier wel thuis gaat voelen; je hebt in elk geval al een mooie 209s gescoord om de collectie mee te beginnen :)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Plaats reactie